icon 0

GetBlog | מידע ללקוחות

איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב 2022

מדריך: איך תקבלו יותר חשיפה וצפייה לסרטונים ביוטיוב בשנת 2022

יש המון דרכים יצירתיות להשגת צפיות לסרטון היוטיוב שלך, הדרך הראשונה והמומלצת ביותר היא במיקוד מילות המפתח לכן, נסה להוסיף את אותן מילות מפתח לתיאור הסרטון שלך כדי לקבל יותר צפיות ב-YouTube מאשר המתחרים שלך. אתה יכול גם לבדוק את מילות המפתח המשמשות את המתחרים כדי לקבל יותר צפיות בסרטוני YouTube שלהם. לאחר מכן תוכל להשתמש במילות מפתח אלו בתמונות ממוזערות, כותרות ותיאורים כדי להישאר תחרותי ב-YouTube.

ודא שהסרטון שלך נמצא בדף הבית מיד לאחר הוספת סרטון YouTube שלך. אנשים שצופים בדף YouTube של הארגון שלך צריכים לראות את הסרטון האחרון שלך. זה שומר על הארגון שלך רלוונטי, רלוונטי ורלוונטי, ושומר על סרטונים במוקד של משתמשי YouTube.

התמונה הממוזערת חדה ומדויקת בהשוואה לסרטון שהיא מתארת (אם תמונה ממוזערת מטעה אנשים וגורמת לאנשים ללחוץ

יוטיוב יידע כי זמן הצפייה יקטן כאשר הצופה יתעצבן ויפסיק לצפות. ודא שהתמונה הממוזערת הוא באיכות טובה ומספק מידע על סוג תוכן הווידאו.

כפי שהוזכר בנקודה הקודמת

קישור סרטונים של אנשים אחרים לשלך הוא דרך נוספת לשפר את הדירוג שלך ביוטיוב. דרך מצוינת נוספת לקדם סרטוני יוטיוב באמצעות רשתות חברתיות מדיה היא למצוא אנשים שכבר מדברים על כתובת האתר של הסרטון שלך.

חפש סרטונים שכבר קיבלו תנועה מגוגל ועשה סרטונים באותו נושא

לכן, אם אתה ממקד לנושאים עם תנועת חיפוש פוטנציאלית ומדרג אותם ב-YouTube, אתה יכול לקבל צפיות בסרטונים. אתה יכול גם להשתמש בכלים כגון VidIQ כדי לעזור לך למצוא מילות מפתח הקשורות לערוץ YouTube שלך ולסרטוני YouTube.

אתה יכול גם לשתף פעולה עם משתמשי YouTube אחרים שיוצרים סרטונים ב-YouTube

הנישה שלך, שכן זה יציג אותך לקהל משתמשי YouTube אחרים. זוהי דרך קלה לקדם את הסרטונים שלך ולהביא יותר תנועה לערוץ YouTube שלך. ראשית, שתף כמה שיותר מהסרטון שלך במדיה החברתית כדי לקבל מנויים לערוץ היוטיוב שלך. ברגע שיש לך מספר מספיק של מנויים לערוץ YouTube, תוכל לשתף סרטונים קצרים במדיה החברתית.

אתרים או בלוגים יכולים להיות גם אמצעי אחד לקידום הסרטון שלך. יוטיוב מציעה לך את האפשרות לשתף את הסרטון שלך לאחר פרסומו ברשתות חברתיות שונות. השתמש במדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, Google+ כדי לקדם את הסרטון שלך.

מכיוון שהצופים כבר עוקבים אחר המשפיענים הללו ועוסקים בקביעות בתוכן שהם מספקים

שיתוף הסרטון שלך לבדו יכול להוביל לצפיות גבוהות בסרטון ובערוץ היוטיוב שלך. ככזה, לבקש ממשתמשים להירשם לערוץ שלך מתברר כאחת הדרכים הטובות ביותר לקבל יותר צפיות בסרטונים. אם תצליחו למשוך מנויים, הסרטונים שלכם יקבלו אוטומטית אחוז נכבד של צפיות ברגע שתפרסמו אותם.

אם הצפיות הללו מספקות חווית משתמש טובה

הסרטון שלך עשוי לקבל דירוג גבוה יותר. אם תעקבו אחר הטיפים האלה, סרטוני YouTube שלכם יתחילו לקבל צפיות רבות באופן אוטומטי. למרות שזה לא המדד היחיד שקובע את הצלחת מסע הפרסום השיווקי שלך ביוטיוב, יצירת צפיות משמעותיות עבור הסרטונים שלך בפלטפורמת המדיה החברתית הזו היא משהו שאתה בהחלט צריך לשאוף אליו.

זה נכון שכל רשת חברתית מציעה פרסום בתשלום

אבל אם יש לך מספיק מנויים לאתרים האלה, אתה יכול להיות בטוח שסרטוני היוטיוב שלך יקבלו מספיק תשומת לב. אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג יותר צפיות בסרטוני YouTube ולהוסיף עוד מנויים ביוטיוב לערוץ שלך היא לרכוש צפיות באמצעות קמפיינים בתשלום של YouTube. פרסום ביוטיוב הוא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את הצפיות בסרטונים. פרסום ביוטיוב מאפשר לך למקד לקהל האידיאלי שלך ולהבטיח שהוא מזהה את הסרטון שלך.

על ידי שמירה על הקהל שלך ותחומי העניין האקדמיים שלו

כשאתה מעלה את הסרטון שלך, אתה יכול להגדיל את הסיכוי שאנשים ימצאו אותו ויצפו בו. על ידי אופטימיזציה של הסרטון שלך כך שיתאים לסרטונים פופולריים אחרים, אתה מגדיל את הסיכוי שמשתמשים יצפו במהירות בערוץ YouTube ובסרטונים שלך. וכל השאר, אחת האסטרטגיות הטובות ביותר להשגת יותר צפיות ב-YouTube היא לבצע אופטימיזציה של הסרטונים שלך לחיפוש. מיקום בתוצאות החיפוש הוא הדרך הטובה ביותר להשיג צפיות חדשות בסרטונים שלך, לא רק מנויים ואנשים שכבר מתעניינים בערוץ שלך (אם כי נפרט על כך בהמשך).

לפני צילום הסרטון הבא

חפש ב-YouTube את מילת המפתח היעד שלך וראה במה יוצרים אחרים השתמשו עבור התמונות הממוזערות שלהם. לאחר שערוץ YouTube שלך פועל, נתח את הנתונים הדמוגרפיים של הקהל שהסרטונים שלך נמשכים אליו. שים לב לטווח הגילאים ולאום של הקהל שלך והשתמש בנתונים האלה כדי ליצור תוכן שימשוך יותר מהסוג הזה של אנשים לצפות בסרטונים שלך. כלומר, אינטראקציה עם יוטיוברים אחרים (יוצרים או מגיבים) תגדיל את הסיכוי שהם יטפלו במותג שלכם, ירשמו לערוץ שלכם (ראו מס' 12) ויצפו בסרטונים נוספים באופן כללי.

פרסום קידום מכירות, מתנות או מתנות במדיה החברתית ואמור לעוקבים שלך שהקישור להשתתפות נמצא בתיאור הסרטון שלך יפנה את המשתמשים לדף הסרטון של YouTube, מה שיוביל לצפיות נוספות.

אז ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להישאר פעיל בפלטפורמה

כדי להגדיל את המנויים והצפיות בווידאו. אם אתה רוצה לקבל יותר צפיות ב-YouTube, עליך להשיב לתגובות הצופים, ליצור פלייליסטים של סרטונים, ליצור תמונות ממוזערות מושכות ועוד. בעולם שנשלט יותר ויותר בווידאו, השגת יותר צפיות ב-YouTube צריכה להיות קרובה, אם לא בראש, ברשימת המטלות של כל משווק תוכן. ליוטיוב יש 2.3 מיליארד משתמשים ושיווק וידאו גדל בהתמדה, כך שהצפיות שלך הן תוצאות חיפוש נהדרות.

עם זאת, יצירת תוכן וידאו טוב לא תעזור לך לקבל את מירב הצפיות ב-YouTube. במקום זאת, תצטרך לקדם באופן פעיל את הסרטונים שלך יחד עם שלבים אחרים כדי לקבל יותר צפיות ב-YouTube.

אני יכול להוסיף שהדרך הטובה ביותר להצליח ביוטיוב

היא ליצור סרטונים שאנשים רוצים לצפות בהם ולצפות בהם עד הסוף. לוקח זמן ומשאבים ליצור סרטון יוטיוב מעולה שיש לו הרבה צפיות. טיפים יצירת סרטונים עם תוכן נושא (חשוב עכשיו) יכולה לעזור לך לקבל הרבה צפיות בפרק זמן קצר.

לדוגמה

אתה יכול להשתמש בהזדמנות זו כדי להזכיר למנויים לצפות בסרטונים האחרונים שלך ולהסב את תשומת לבם לאלו שאינם מקבלים מספיק צפיות. למעשה, מעל 400 שעות של וידאו מועלות ליוטיוב בכל דקה. זה חשוב מכיוון שאחת הדרכים הקלות ביותר להשיג יותר צפיות היא לגרום לצופים שלך לצפות ביותר מסרטון אחד. כשמדובר בהגדלת הצפיות בסרטונים, עליך להשתמש בתגים אלה כדי להניע משתמשים לתוכן הפחות נצפים שלך ולהירשם לערוץ שלך.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

חזרה
WhatsApp
Messenger
Instagram
Facebook
שיחה חוזרת מנציג