icon 0

GetBlog | מידע ללקוחות

כלים מדיה חברתית

מדריך: כך תשתמשו נכון בכלים מדיה חברתית [עדכני ל2022]

שימוש נכון בכלים לקידום מדיה חברתית

במציאות העכשווית המדיה החברתית היא זו שנותנת את הטון, כיוון שחלק גדול מהציבור בכל הגילאים גולש שעות רבות בכל יום ברשתות החברתיות ובמיוחד בפייסבוק, טיק טוק ובאינסטגרם.

הדור החדש של השיווק 

המוטו של השיווק הדיגיטלי באמצעות הרשתות החברתיות הוא נוכחות מופגנת ברשתות החברתיות. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבצעים אנשי המקצוע מחקר שוק באמצעות כלי ניתוח מתקדמים כדי ליצור פילוח של האוכלוסייה שהיא המתאימה ביותר לסוג המוצר שהם משווקים. כמו לדוגמה מידע על צעצועים לתינוקות יופנה להורים צעירים, מידע על מוצר חדשני למטבח יופנה לרוכשי דירות חדשות וכו'. 

כאשר מבצעים קידום ופרסום לקהל הממוקד, הרשת החברתית הופכת להיות חלון הראווה של העסק ובזכות הפעילות האינטראקטיבית שבה העוקבים מבצעים לייקים באינסטגרם, קיימת תהודה משמעותית כיוון שהגולשים מגיעים מהרשת החברתית לאתר האינטרנט, נחשפים למידע הרב הקיים בו ומשם הדרך לרכישת המוצרים באמצעות החנות האינטרנטית היא קצרה. 

מערכת היחסים הפורייה בין הלקוחות לחברה המשווקת מתבססים על פרסום שמפורסם בדף הנחיתה. הלקוחות שאוהבים את הפרסומים ואת המוצר עצמו, בוחרים לבצע לייקים בפייסבוק, החברים שלהם ברשת זו רואים שהם הקליקו ודבר זה מדרבן אותם להקליק גם כן. בדרך זו כל פרסום זוכה לכמות משמעותית של לקוחות שהם קהל שבוי. 

שימו נכון בכלים במדיה החברתית

סרטונים ברשת 

המדיה המוצגת ברשתות החברתיות זוכה להצלחה גדולה מאד, הגולשים נהנים לראות תמונות יפהפיות וסרטונים הומוריסטיים ולכן יש תהודה עצומה והמון צפיות ביוטיוב אשר מעלות באופן חד את המודעות לפריט זה או אחר שנמכר ברשת או שירות שמעניק גוף מסוים. 

אחת ההדרכות החשובות של אנשי השיווק הדיגיטלי היא איך להשיג עוקבים כדי להגביר את כמות הגולשים שרואים באופן קבוע מה קורה בעמוד של הרשת החברתית. אחת האופציות היא רכישה של רובוט אשר מבצע זאת, שימוש בפיצ'רים השונים וכך התעבורה תהיה מהותית יותר מיום ליום.

דרך נוספת היא קניית לייקים וגם קניית צפיות ביוטיוב, כך תוקפים את אופציות הסושיאל באופן מאסיבי וללא הפסקה. 

כיוונים שיווקיים לכל חברה 

המערך הדיגיטלי כולל הרבה מאד אפשרויות לשיווק. אנשי המקצוע הרציניים אינם יורים לכל הכיוונים אלא מאפיינים את הצורך של כל חברה ובהתאם לכך ממליצים על אסטרטגיה שיווקית שתהיה להערכתם הנכונה ביותר ותוביל לתוצאות עסקיות מעולות. יועץ שיווקי מנוסה יוכל ליצור עבורך אסטרטגיה שיווקית שתעזור לך לנצל את המיטב מהכלים שיש לךאיך להשתמש בכלים מדיה חברתית

במקרים רבים המגמה היא להציג מוצר מסוים בדרך שהלקוח לא יכול להתעלם מקיומו, לעיתים הוא רואה זאת שוב ושוב באמצעות השפה הממותגת והתכנים השיווקיים אשר מלווים את מסעות הפרסום או באופציה של רימרקטינג וזה מזכיר לו שהוא התעניין במוצר אך לא רכש אותו. 

המטרה היא שתהיה תקשורת רציפה כל הזמן עם הגולשים, כדי שבסופו של דבר הלקוח הפוטנציאלי יבחן פעם נוספת מוצר זה באופן מעמיק כדי לקנות אותו. 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

חזרה
WhatsApp
Messenger
Instagram
Facebook
שיחה חוזרת מנציג