fbpx
icon 0

GetBlog | מידע ללקוחות

האשטאג באינסטגרם

האשטאג באינסטגרם: איך עושים וכיצד למנוע טעויות נפוצות?

משתמש פעיל ברשתות חברתיות ודאי נתקל במושג האשטאג באינסטגרם. אולי כבר ידעת שסמל בצורת רשת (#) מאפשר למשתמשים להפנות את תשומת לב העוקבים לתמונות והסרטונים הנמצאים בדף האינסטגרם שלהם .

אם מעולם לא נתקלת במונח זה וברצונך לקדם את העמוד אינסטגרם שלך או של העסק שלך, עליך להכיר אותו מכיוון שההאשטאג הוא כלי רב עוצמה למשיכת  עוקבים ולייקים חדשים. האשטאג באינסטגרםהוא הדרך הטובה ביותר למשוך עוקבים ולייקים חדשים לעמוד האינסטגרם שלך.

האשטאג באינסטגרם

 

איך להכין האשטאג באינסטגרם:

· כתוב מילה או ביטוי קטן ללא רווחים

 

· שים # לפני הביטוי ולחץ על מקש הרווח.
כעת הביטוי שלך הפך לקישור ואם תלחץ עליו, תוכל לראות את הפוסטים של משתמשים  .אחרים שסימנו אותם באותו האשטאג באינסטגרם
· ניתן לתייג פוסט אחד בכמה מילים או ביטויים.
· באינסטגרם ניתן להשאיר מקסימום 30 האשטאגים תחת פוסט אחד.
· אל תשתמש בביטויים ארוכים – כדי למשוך תשומת לב זה מספיק להכין ביטוי עד חמש עשרה אותיות.
בשביל מה צריך האשטאג?
משתמשי אינסטגרם שמו תגיות מיוחדות בצורת סולמית "#" בפוסטים או תמונות העלות לעמוד האינסטגרם שלהם.

 

תיוג כזה מאפשר לארגן מידע בדף על מנת להנגיש אותו יותר לגורמים המעוניינים ועוזר לעוקבים למצוא תוכן הרלוונטי עבורם במהירות באמצעות החיפוש.
עבור בעלי עסקים, דרך זו של תיוג תעזור לסדר את הכרוניקה של חדשות אישיות באמצעות פוסטים עם תגיות ספציפיות.

 

כמו כן, לדוגמה, שימוש בהאשטאג יעזור לערוך סקר בקרב לקוחות פוטנציאליים לפני שתשיקו קמפיין פרסום חדש או להגיב בזמן לפעילות החוללות תחת האשטאג הרלוונטי עבור העסק.

 כיצד להשתמש בהאשטאג באינסטגרם?האשטאג באינסטגרם

 

שיטת תיוג זו נמצאת בשימוש נרחב למטרות אישיות וגם לפרסום מוצרים ושירותים שונים.

האשטאגים הם סוג של כלי המאפשר למשתמשים למצוא את התוכן הרצוי ברשת חברתית. ברגע שמופיע סימן של סולמית מול מילה בטקסט, מילה זו מקבלת מייד את הסטטוס של היפר-קישור.

 

באופן זה האשטאגים משומשים בכל הרשתות החברתיות הפופולריות כגוון טוויטר, פייסבוק וכו׳).

חשוב! אינך יכול להעתיק את אותם התגים תחת כל פוסט, מכיוון שאינסטגרם תראה בכך דואר זבל ולאחר פרסום לא יוצג למשתמשים.

 סוגים של האשטאגים באינסטגרםהאשטאג באינסטגרם

 

תוכן-האשטאגים

אחד הכלים היעילים ביותר לקידום עמוד באינסטגרם. בעת יצירת תג תוכן, עליהם לשקף באופן מלא את מהות הפוסט באינסטגרם ולהיות רלוונטיים אליו.

 

בכפוף לתנאי זה, זרימת הגעתם של מבקרים ממוקדים תגדל משמעותית ;

האשטאג למותג.

בקרב רבים, זה יכול להיחשב כ"חתימה אישית "של מותג או כרטיס ביקור של חברה. זה עובד עבור חברות מצליחות שהשיגו תהילה מסוימת בשוק, וגם עבור חברות חדשות שרק מנסות להתחיל ולהישמע;

 

האשטאגים גיאוגרפיים

תיוג גיאוגרפי הם מנועי החיפוש המפורסמים ביותר באינסטגרם.

 

סמלים אלה מציינים בבירור את העיר (או המדינה, הרחוב, המקום וכו ') ועוזרים לקבוע את המיקום המדויק בו הוצב הפוסט;
תגיות זבל. סוג הקידום שיש להשתמש בזהירות יתרה. שימוש מופרז בסוג האשטגים יכול להוביל לחסימת המשתמש.

לדוגמה #likeforlike # like4like #liketime #followme ,
ועוד.

 

האשטאגים-מגמה.

אינסטגרם היא רשת חברתית דינמית ומתפתחת כל יום לכן כדי להיות משתמש מצליח, יש

צורך להתעדכן ולפקח כל העת אחר החדשות האחרונות, המגמות והרלוונטיות של התוכן שלך. הוספת האשטאג של מגמה לפוסט שלך יכולה להגדיל משמעותית את כמות הלייקים וצפיות הפרופיל.

שגיאות תכופות ביצירת האשטאג באינסטגרםהאשטאג באינסטגרם

 

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הבודדות בהן משתמשים בהאשטאגים באופן פעיל מאוד.

זו הסיבה שאנשים המקדמים עסק באינסטגרם נדרשים לדעת להשתמש בהאשטאגים בצורה נכונה, ולהימנע מטעויות. האשטאגים הם היבט חשוב במשיכת תשומת לב לעמוד האינסטגרם.

לעת

 

 

ים קרובות, אנשים לא מבינים לחלוטין את האלגוריתמים של אינסטגרם, או לא מייחסים לכך שום חשיבות, לכן כשמשתמשים בהאשטאגים הם מבצעים הרבה טעויות המשפיעות לרעה על קידום העמודים באיסטגרם שלהם:

1.  שימוש יתר בהאשטאגים באינסטגרם

לעיתים קרובות, חשבונות עסקיים מפרסמים הרבה האשטאגים, בתקווה שזה יניע תנועה. אך למרבה הצער, ככל שיש יותר האשטאגים, כך המשתמש מגדיר את המערכת כנגד עצמו. שימוש בהמון האשטאגים יכול להוביל את אינסטגרם למסכנה שאתה ספאמר.

2. שימוש  מופרז בהאשטגים פופולריים 

טעות נפוצה נוספת. עדיף להשתמש בהאשטאגים פחות פופולריים, אך מקוריים שמתארים באופן מדויק את העסק שלך. יהיו פחות לייקים, אבל יותר לקוחות.

3. אותם האשטאגים בכל פוסט.

השימוש באותם האשטאגים בפוסטים רבים גם מצביע על ספאם. ענישה יכולה להיות רצינית, אפילו חסימת הדף.

 זקוקים לעוקבים ולייקים באינסטגרם? Get Boost!

חזרה
WhatsApp
Messenger
Instagram
Facebook
שיחה חוזרת מנציג