icon 0
איך להשיג עוקבים באינסטגרם

מדריך: איך להגדיל עוקבים באינסטגרם

בעידן של לייק, תגובה ושיתוף, כולם רוצים לעקוב אחרי פרופילים מעניינים. מה יכול להיות מרתק יותר מאשר להיות עם חשבון מיליון עוקבים בעמוד האינסטגרם? למרות שאתה יוצר תוכן נהדר, משהו נשאר חסר, וזו הסיבה שבגללה רשימת העוקבים של העסק קטנה. במאמר הבא נענה על השאלה איך תוכלו להעלות את מספר העוקבים בעמוד האינסטגרם ונגלה את סודות המקצוע שמשפיענים עושים על מנת לבצע הגדלת עוקבים באינסטגרם.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם?

קידום באינסטגרם לוקח זמן ומאמץ. על פי הסטטיסטיקה, רק לאחר עשר אלף עוקבים הראשונים, חשבון האינסטגרם מתחיל לעבוד באופן אוטונומי. לכן, ראשית, עליכם להניע משתמשים להגיב לפוסטים שלכם. איך להעלות עוקבים באינסטגרם

רבים מהרעיונות איך להשיג עוקבים באינסטגרם מתמקדים בהגברת התגובתיות (לייקים ותגובות לפוסטים).
אינטראקציה ממושכת של משתמשים עם עמוד האינסטגרם שלכם מביאה לעלייה במספר העוקבים. רשת חברתית היא תכנית שיווק יעילה, ולעיתים רבות יש צורך בעוקבים כדי לקדם את המותג, להגביר את מכירות המוצר או להעביר תנועה לאתר. מה שזה לא יהיה, צריך לתכנן את השיווק ובסופו של דבר להישאר עקבי.

בכדי לענות על השאלה “איך להעלות את העוקבים באינסטגרם” – חשוב להבין לאיזה קהל יעד תרצו להגיע ולקבל מושג ברור על גילו, טעמו, מטרת השימוש באינסטגרם, אתגרים ומקצוע. היבטים אלה יעזרו לכם להתמקד ביעד וליצור את התוכן שלכם בהתאם. ראו גם: אינסטגרם עוקבים

פיתוח מתמיד להעלאת עוקבים בחשבון האינסטגרם איך להגדיל עוקבים באינסטגרם

◄ פיתוח- כל הזמן צריך לפתח את חשבונכם, גם כשהחשבון צבר מספיק פופולאריות בשביל לשמש בתור נכס דיגיטלי שמפרנס אתכם
◄ פרסמו, פרסמו, פרסמו- תמיד תפרסמו תוכן חדש. אל תתנו לעוקבים שלכם לשכוח מקיומכם
◄ נתחו את התוצאות שהושגו- ניתוח הפעולות שלכן ובהתאם להן, בניית אסטרטגיה היא חלק בלתי נפרד מהקידום המוצלח של העמוד שלכם באינסטגרם

 

איך להגדיל עוקבים באינסטגרם טיפ פרקטי 1: השתמשו באנשי הקשר שלכם

לא הרבה יודעים, אבל אינסטגרם סופרת את כל אנשי הקשר שלכם – החברים שלכם בפייסבוק, בטוויטר ורשתות חברתיות אחרות. לכן, עליכם להיכנס להגדרות החשבון באינסטגרם ובכל אופציה של אנשי קשר ללחוץ על “עקוב אחר כולם”. מדהים לראות איך מספר לחיצות פשוטות מאפשרות באופן אוטומטי לעקוב אחר כל החברים שיש להם חשבונות אינסטגרם. הם, בתורם, יקבלו הודעה על כך ויוכלו לעקוב אחר העמוד שלכם.
לייקים ותגובות לפוסטים של קהל היעד יעזרו לכם גם לפרסם את עצמכם באינסטגרם.
רבים, לאחר שראו שעוקבים אחריהם, מתחילים לעקוב אחריכם בתגובה, וזו דרך מצויינת להעלאת העוקבים.

לדוגמה, אם אתם מתעיינים ביזמים, אז תוכלו לעקוב אחריהם בעמודים שונים אפילו ברשתות חברתיות אחרות, ואז לאסוף קישורים לאינסטגרם מהפרופילים שלהם ולעקוב אחריהם.
ישנם גם מספר גדול של שרתים בתשלום שמאפשרים לבצע אוטומציה של התהליכים הללו.

טיפ פרקטי 2: הכניסו קישורי אינסטגרם לרשתות חברתיות אחרות

קישור לדף הפייסבוק או לרשתות חברתיות אחרות בדרך כלל יעבוד בצורה טובה. משם ניתן לבצע קניית עוקבים באינסטגרם דרך קישור פעיל בתיאור הפרופיל. כמו כן, פרסום קישור לחשבון האינסטגרם שלך ברשתות חברתיות יכול להועיל להעלאת עוקבים. ספרו לאנשים למה הם יכולים לצפות אם יעקבו אחריכם – כמו תמונות מאחורי הקלעים, קופונים וכו’ שיגרמו להם לעניין ורצון לעקוב. 

טיפ פרקטי 3: תוכן מותאם אישית

אז אם שאלתם את עצמכם איך להעלות את כמות העוקבים, דעו כי ניתן לעשות זאת בפשטות יחסית, עם תוכן מותאם אישית שיגרום לעוקבים שלכם לדבר עליכם ולעודד חברים לעקוב אחרי העמוד שלכם. הנה כמה אפשרויות:

הגרלה

אחת הדרכים איך לקבל הרבה עוקבים באינסטגרם היא הגרלה – מנגנון פשוט, מובן, ועומד במבחן הזמן ברשתות החברתיות. במהלך ההגרלה, המשתתף יעקוב אחר הדף שלך, יפרסם בפרופיל שלו פוסט עם תיוג חשבונך, וכך יוכל לזכות בפרס. אין ספק שרוב האנשים ישמחו להשיג משהו בחינם או להשתתף בתחרות כלשהי וכל זאת באמצעות כמה פעולות פשוטות שמעלות את העניין בעמוד שלכם. פרסום ההגרלה בפרופיל של הלקוח יביא לחשיפה של העמוד לחברים ולעוקבים שלו, ויכול להביא עוד אנשים לעקוב אחרי הפרופיל, הן בשביל ההגרלה, והן כי התוכן מעניין אותם. 

 אפקט ה ״וואו״

פיצ’ר מגניב מייצר תחושה בלתי צפויה, אך נעימה אצל הלקוחות. לשם כך, מומלץ לייצר משהו עם ערך עבור לקוח- משהוו מעניין, מצחיק שייתן ערך מוסף לעוקבים. זאת ועוד, תוכן מעניין יגרום לכך שאנשים בעצמם ירצו לשתף את זה ולדבר על זה.
לדוגמה, אפשר להוסיף מתנה קטנה לכל הזמנה או להוסיף כרטיס ברכה לחבילה בכתב יד. כל התייחסות אישית ומיוחדת ללקוחות תעזור לכם לבנות מערכת יחסים אמינה וחיובית עם קהל היעד בהקשר הזה, תוכלו בהחלט לייצר אפקט חיובי ברשתות חברתיות אחרות כמו קניית צפיות ביוטיוב.

צרו תוכן בהתאמה אישית

דרך נוספת היא לחפש תמונות ופוסטים של הלקוחות על המוצר שלכם. לדוגמה, לקוח שלח לכם תמונה, העלה לסטורי/פיד שלו וסיפר לכם איך הוא אוהב את התיק שקיבל, והודה על השירות והמוצר. זו הזדמנות נהדרת לעשות צילום מסך, לפרסם את זה בסטורי שלכם עם התיוג של אותו משתמש המרוצה.

למה עוקבים עושים זאת? לא ניתן להתכחש שכולנו אוהבים תשומת לב, ולכן הלקוח מפרסם לעוקבים שלו את המוצר החדש שרכש. אתם, בתמורה מפרסמים את הפוסט של הלקוח בחשבון שלכם ומציגים לעוקבים עוד לקוח מרוצה. אינטראקציה כזו עם לקוחות מניע אותם לשיתוף של 

הפרופיל שלכם עם חבריהם. אם יש לכם פרופילים ברשתות חברתיות נוספות, אנו מספקים שירותים גם שם כדוגמת קניית עוקבים בטיקטוק.

איך להעלות עוקבים באינסטגרם

טיפ פרקטי 4 : השתמשו בשירותים לקידום חשבון האינסטגרם שלך

לא תמיד יש לנו זמן לפרסם תוכן חדש ברשתות החברתיות, במיוחד בעלי עסק מרוויח. לכן, לקידום אפקטיבי ביותר אנו ממליצים להשתמש במוצר שהוא למעשה מנוי צפיות אוטומטיות לאינסטגרם. שירותים אלה מסייעים לאוטומציה של משימות שגרתיות, כגון פרסום אוטומטי, הפניה אוטומטית לדירקט ופעולות אחרות.
כמו כן, לשירותים בתשלום יש פיצ’רים חדשים המסייעים לנהל ניתוחים בחשבון ולמשוך קהל הרלוונטי לפרופיל האינסטגרם שלכם- קהל בעל סבירות גבוהה יותר לאינטרקציה עם החשבון שלכם כמו שגם לייקים ותגובות.
רוצה להשיג מספר עצום של עוקבים בפרק זמן קצר?
Get Boost!

אופטימיזציית פוסטים

בחרו את הטקסטים שלכם בחוכמה. לפי העדכון האחרון של אינסטגרם, משתמשים יכולים כעת לחפש באינסטגרם פוסטים לפי מילות מפתח, ובכך להגיע לתוכן שרלוונטי להם. לפיכך, אופטימיזציה של הכיתוב לחיפוש היא פריצת דרך יוצאת דופן שיכולה להביא לכמות חשיפות גדולה.

אסטרטגיית האשטאג

אז איך להעלות את כמות העוקבים בחשבון האינסטגרם באמצעות Hashtags? פשוט! מוסיפים תג רלוונטי לתוכן שלכם שיגיע ליותר ויותר משתמשים. במעקב אחר יותר מ-18 מיליון פוסטים, נמצא שהוספת האשטאגים נוספים הגדילה את קצב ההגעה בכ-15%.

דעו מהו הזמן הטוב ביותר לפרסם באינסטגרם

דעו כי מעקב אחר הזמן שבו קהלי היעד שלעם פעילים ביותר ופרסום בהתאם יגדיל את התנועה בדף שלכם. אתם יכולים להשתמש בתובנות באינסטגרם כדי לבדוק מתי הקהלים שלך מחוברים.

פרסמו באופן עקבי

כמובן שחשוב לפרסם פוסטים בזמן שבו הקהל שלכם פעיל, אך לא פחות חשוב לפרסם באופן עקבי תוכן חדש. לפוסטים במרווחי זמן קבועים יש סיכוי גדול לייצר עוד ועוד תנועה לעמוד, ופרסום באופן קבוע משפר את הסיכוי שלכם להיראות על ידי הקהל ובסופו של דבר לקבל מעורבות.

עקבו אחר אלגוריתם אינסטגרם

לאלגוריתם של אינסטגרם יש תפקיד חשוב בהצגת התוכן שלכם ללקוחות ועליכם לעקוב אחריו באופן קבוע. ישנם 6 גורמים מאחורי אלגוריתם זה:

  • הפוסטים האחרונים שפרסם המשתמש
  • פעילויות קודמות אשר קובעות את תדירות הלייקים הפוטנציאלית
  • התקשרויות עם חשבונות אחרים באינסטגרם
  • פוסטים מהעוקבים שלכם
  • תדירות השימוש באינסטגרם
  • משך השימוש באינסטגרם

גורמים אלו מאפשרים לאינסטגרם להחליט מה להציג לקהל, והבנת הגורמים הללו תסייע לכם להבין איך לגרום להעלאת כמות העוקבים בחשבון האינסטגרם שלכם.

עשו שימוש בכל תכונות האינסטגרם

אינסטגרם מלא בפיצ’רים שהופכים אותו לייחודי בהשוואה לפלטפורמות אחרות. לכן, ניצול מיטבי של כל הפיצ’רים יאפשר לעמוד שלכם לבלוט בקרב הלקוחות הפוטנציאלים. הנה כמה פיצ’רים שכדאי להכיר:

  • סיפורים: סיפור הוא תוכן קצר מועד של עד 24 שעות המופיע בפרופיל שלכם. בתוך הסיפור ניתן לפרסם כל תוכן שיכול לעניין את הלקוחות- בין אם מדובר בתמונה או אפילו סרטון קצר. תוכלו גם להעלות סקר, לשאול את העוקבים שאלות ולמעשה להביא להם הצצה מאחורי הקלעים על המתרחש בעסק שלכם.
  • פוסטים בפיד: כאן מדובר בתוכן המוצג בדף הפרופיל שלכם, אשר מכיל תמונות וסרטונים. עליכם להעלות את התמונות והסרטונים באיכות הטובה ביותר, ולארגן את הפיד שלכם בצורה אטרקטיבית שתביא יותר תנועה.
  • וידאו קצרים: אינסטגרם ריילס (Instagram Reels) היא התוכנה הפופולרית באינסטגרם שעליכם להכיר. מדובר בתוכן וידאו קצר אך מרתק למטרות בידור שמושך את הקהל. חשבו מה יכול להניע את העוקבים לצפות בכל הסרטון שלכם ולשתף אותו.
  • סרטונים בשידור חי: אלו הם סרטונים בזמן אמת שבהם ניתן להתחבר ישירות לקהל שלכם. תוכלו לפרסם את המוצרים החדשים שלכם, לעשות סרטון שאלות ותשובות וכדומה. סרטונים אלה יכולים לשפר את הסיכוי למעורבות רבה יותר של משתמשים בדף שלכם בשידור חי.

התמקדו בתוכן איכותי

פרסום תוכן אינו מספיק; הוא חייב להיות תוכן איכותי. פוסטים עם תוכן רלוונטי ימשכו את הקהל לקרוא ולהתעניין במה שיש לכם להציע. בסופו של דבר, אינסטגרם היא פרלטפורמה לפרסום תמונות, ולכן צריך לבחור גם בתמונה רלוונטית שמושכת את העין ותגרום לקהל היעד לעצור ולקרוא את התוכן שלכם. פעולות אלה יכולות לסייע בהעלאת המעורבות של הלקוחות (לייק, תגובה, שיתוף וכדומה), ולבסוף גם להביא את הלקוחות לקנות את המוצר שלכם. עליכם לגלות ולהבין את הנישה שהקהל שלכם מחפש וליצור את התוכן שלכם בהתאם.

שיתוף פעולה עם משפיענים ומותגים

שיתוף פעולה עם מותגים ומשפיענים אחרים בתחום תביא תנועה מהעמוד שלהם לעמוד שלכם ולהיפך. באמצעות שיתוף פעולה זה תוכלו לפרסם מגוון מוצרים לקהל יעד חדש שלא הכרתם. זאת ועוד, ידוע לכולם כי משפיענים הם בעלי יכולת גובה לשכנע את הלקוחות לקנות מוצר מסוים, ובאמצעות שיתוף פעולה ניתן להעלות את הרווחים. אין ספק כי זוהי טכניקה מצוינת לשפר את העוקבים שלכם ולקדם את העסק למספר רב של קהלים.

אפליקציה להעלאת עוקבים באינסטגרם

3 דרכים מרכזיות איך להשיג עוקבים באינסטגרם

1. בוטים

דרך ידועה להעלאת עוקבים, אך כיום היא מיושנת למדי. הבוטים מושכים לדף שלך חשבונות “מתים” שלא נמצאים בשימוש יום יומי ואינם באמת קשורים לעסק שלכם.
מעבר לכך שמדובר בשיטה ישנה, חשוב לדעת שכיום אינסטגרם פועלת באופן קבוע להסיר בוטים מהרשת החברתית. היא עושה זאת באמצעות שינוי האלגוריתם באופן תדיר, כך שהיא מסוגלת כיום לזהות פעילות חשודה, ולחסום את הבוטים וכן את החשבון שמשתמש בהם. לאחר שהתגלתה פעילות חשודה, אינסטגרם אף יכולה לחסום את החשבון שלכם לצמיתות. 

2. מעקב המוני באמצעות תוכנות מיוחדות

זוהי דרך הנחשבת לנפוצה כיום, ובניגוד לבוטים, מביאה לקוחות אמיתיים. בשיטה זו משתמשים בשירותים ותוכנות מיוחדים המביאים תנועת גולשים חדשה לעמוד לפי  גיל, מין, גיאוגרפיה ותחומי עניין. בצורה זאת,  ניתן להגדיל באופן משמעותי את מספר העוקבים ולמשוך לקוחות פוטנציאליים המעוניינים בשירותים שלכם, ובכך להביא לכך שלעמוד שלכם יהיה וי כחול באינסטגרם.

3.  ביצוע משימות באתרים

השלמת משימות באתרים היא דרך פופולרית נוספת למשיכת עוקבים חדשים לעמוד אינסטגרם שלך. בשלב זה עליכם להשלים משימות בתוך האינסטגרם כמו לעשות ״לייק״, לכתוב תגובה, לשתף וכדומה. לאחר שהלקוחות ביצעו פעולות אלה, הם מקבלים נקודות שבאמצעותם ניתן להשקיע במשימות חדשות. לא רק שהפעולות האלה יביאו למעורבות של לקוחות באתר, אלא שהם גם יגרמו לאנשים לרצות להמשיך בפעילות בכל יום, ובכך להביא עוד לקוחות פוטנציאלים. 

אפליקציה להעלאת עוקבים באינסטגרם

מספר מילים על אפליקציות להעלאת מספר העוקבים בחשבון האינטסגרם

ככלל, שירותי האפליקציות המיועדים להעלאת עוקבים בחשבון באינסטגרם אינן חינמיות, אך מרביתם מספקות למשתמשים תקופת ניסיון של בין 3 עד 7 ימים. 

הנה מספר דוגמאות לאפליקציות שיכולות לסייע לעסק שלכם:

  • Do Insta: שירות עולמי אוניברסלי לקידום באינסטגרם. המערכת אוטומטית עושה ״לייק״ ועוקבת אחר לקוח פוטנציאלי בשם חשבון האינסטגרם שלכם.
  • Gramista: שירות המבטיח זרם של עוקבים אמיתיים בלבד לעמוד האינסטגרם שלכם.
  • Followadder: אפליקציה העוסקת בקידום והעלאת עוקבים ברשתות חברתיות שונות באמצעות משיכת עוקבים אמיתיים כדוגמת עוקבים ישראלים באינסטגרם, המיועד עבור חשבון אינסטגרם ישראלי.
  • Falcon Social: תוכנה שמציעה אוטומציה לאינסטגרם. הרעיון הוא שכל אדם שמחליט להעסיק אותם יכול להשיג מספר מסויים של עוקבים בשבוע.

אנו מקווים שהמדריך שלנו בנושא העלאת עוקבים בעמוד האינסטגרם של העסק שלכם סייע להבין יותר את הפלטפרמה. כפי שראיתם, ישנן פעולות רבות שעליכם לבצע על מנת להביא יותר לקוחות, אך בסופו של דבר פעולות אלו יביאו ליותר מעורבות של לקוחות פוטנציאלים והעלאת כמות העוקבים. בכל מקרה, במידת הצורך, תוכלו ליצור איתנו קשר.


הצטרפו לאלפי לקוחות שגילו את הרובוט שמעלה להם עוקבים ולייקים אוטומטית 24/7 מבלי לעשות שום דבר!
הנחה של 5% ללקוחות גט בוסט ישראל

קופון: GETBOOST5

רובוט לאינסטגרם

> להזמנת הרובוט לחצו כאן <<

לרכישת שירותי קידום לאינסטגרם >>
לרכישת שירותי קידום לטיקטוק>>
לרכישת שירותי קידום לפייסבוק >>
לרכישת שירותי קידום ליוטיוב >>


 

 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן