icon 0

GetBlog | מידע ללקוחות

איך פותחים חנות באינסטגרם ב2022

איך פותחים חנות באינסטגרם ב2022 [מדריך מפורט]

 

ההחלטה לא להשתמש באינסטגרם כדי לשווק את המוצרים שלך יכולה להיות זהה להחלטה שנגר מקבל את ההחלטה להשתמש במסור שאינו יעיל.

מטורף לא?!

בפרט, כשחושבים על למעלה מ -500 מיליון משתמשי אינסטגרם נמצאים בפלטפורמה על בסיס יומי ומחציתם עוקבים לכל היותר אחר עסק אחד. .

בנוסף, אינסטגרם מתכננת להיכנס לשוק המסחר האלקטרוני.

עדכוני החנות המתמידים באינסטגרם או הוספת כפתור צ'ק-אאוט מקוון ברור שחנויות מקוונות צריכות להיות מוכנות או להסתכן בנטישה.

מה בדיוק בדיוק ההגדרה של חנות Instagram איך זה יכול לסייע לך להגדיל את המכירות שלך ואיך משיגים אחד להגדיר?

למידע נוסף כאן.

האם ידעת שאתה יכול לסנכרן את מכירות האינסטגרם והפייסבוק שלך עם חנות Shopify שלך? בנה, עקוב ונהל את כל מסעות הפרסום שלך במקום אחד. תחיו את החיים הרב-ערוציים האלה.  

אז איך פותחים חנות באינסטגרם ומהי בעצם?

חנות אינסטגרם מאפשרת לך לחבר את קטלוג המוצרים שלך לתוכן של פרופיל האינסטגרם שלך. תוך כדי כך, הוא מאפשר לך לפרסם את המוצר שלך בדרכים ישירות למשתמש באינסטגרם דרך סטוריז, פוסטים, לשונית Explore של הפרופיל שלך וגם בלשונית Shop שהיא חלק מהפרופיל שלך.

בואו נסתכל על כמה איורים של דרכים שבהן פועלות חנויות אינסטגרם.

התמונה למטה מציגה את השעונים של המותג המותג MVMT וממחישה כיצד להשתמש בלשונית Instagram Shop בפעולה. משתמשים יכולים לבקר בחשבון שלהם כדי לראות את כל מגוון המוצרים שהם מציעים מבלי לעזוב את אפליקציית אינסטגרם.

Instagram Shop Profile Tab

אתה יכול גם להוסיף מוצרי Instagram Shop לפוסטים שלך בדיוק כפי שהיית מתייג חברים.

זהו סמל שקית קניות לתמונה שלך.

לאחר מכן, כאשר משתמשים יקישו על התמונה כדי לצפות בה, הם יוכלו לראות את תמחור הפריטים המוצגים ולהקיש על התווית של המוצר כדי לפתוח את דפי המוצרים.

Instagram Shop Post Example

ניתן לתייג עד חמש תמונות לתמונה, או 20 פריטים בקרוסלה.

כאשר אתה מפרסם תמונה באמצעות מוצרי העסק שלך, התוכן הזה יופיע בפיד בלעדי לקניות שזמין בפרופיל של הפרופיל המקצועי שלך באינסטגרם.

אתה יכול אפילו לפרסם את העסק שלך בסטוריז באינסטגרם

התמונה למטה מציגה משתמש מסתכל בסיפור ולאחר מכן מקיש על המדבקה של המוצר כדי לקבל פרטים נוספים על המוצר לפני ביצוע רכישות.

Instagram product stickers

מדבקות אלו זמינות רק לחברות במדינות ספציפיות. אם אתה נמצא בתוך או בקרבת אחת מהמדינות הללו, תוכל להשתמש במדבקות הכוללות תמונות, הדגשות של סרטונים או החלקות.

דפי המוצרים של חנות אינסטגרם כוללים את כל המידע שקונה עשוי לדעת לפני רכישת הפריט, כגון:

  • שם המוצר הוא

  • תמונות מוצר

  • תיאור מוצר

  • עלות המוצר

  • תמונה של הפריט באתר שלך

  • מוצרים קשורים

3 יתרונות מרכזיים להקמת חנות אינסטגרם

כפי שאמרנו, אינסטגרם הופכת במהירות לענקית מסחר אלקטרוני.

שרי לוט שהיא המנכ"לית והמייסדת של מותג בגדי הילדים Spearmint Love, אמרה , "כשהשקנו את Instagram Shop, הפיצ'ר שלנו ראינו עלייה של 25 אחוז בתנועה, כמו גם עלייה של 8 אחוז בהכנסות כתוצאה מ רכישה דרך אינסטגרם."

אוקיי, אני בטוח שחנויות אינסטגרם מתפקדות אבל מה זה עושה אותן כל כך חזקות? שלוש סיבות עיקריות:

1. זה מפחית חיכוך ומקל על קניות עבור הצרכנים

יש הרבה פטפוטים באינטרנט.

עם כל החברות שמנסות לשים לב זה יכול להיות קשה מאוד לשכנע לקוחות להפסיק את הפעילות שלהם באינטרנט ולבוא לחנות שלך.

התשובה? אל תנסה לשכנע אותם לבקר אותך במקום ללכת לחנות שלך ולבקש מהם.

חנות אינסטגרם מסירה חיכוך מתהליך הרכישה, ומקלה על הקונים לעיין בקטלוג שלך, להשוות מחירים או לקבל מידע נוסף על פריט ספציפי.

וכאשר הם מוכנים לקנות, קל לבקר בדף המוצר באתר שלך עם החלקה אחת בלבד.

הם יכולים גם לשמור את הפריט כדי לראות אותו מאוחר יותר על ידי לחיצה על הסמל של התווית בדף המוצר. הנה דוגמה של מותג משקפי השמש Shwood :

Save Product Instagram Shop

תכונת התשלום של אינסטגרם היא צעד קדימה שמשפרת את הקניות.

קונים מקישים על האפליקציה כדי לבחור בין גדלים, צבעים וגדלים שונים של פריטים, לפני שהם ממשיכים לשלם – מבלי לעזוב את אינסטגרם.

כאשר הם מבצעים את הרכישה הראשונה, הפרטים שלהם (שם אימייל, שם פרטי תשלום, פרטי חיוב, כמו גם כתובת למשלוח) נשמרים במסד הנתונים של פייסבוק, מה שמאפשר לפייסבוק לשלוח להם הודעות לגבי עיבוד ומשלוח.

2. זה מאפשר לך לקדם מוצרים ישירות

אינסטגרם היא תמיד פלטפורמה מצוינת להתחבר ללקוחות שלך ולבנות מערכות יחסים עם הלקוחות שלך .

עם זאת, אינסטגרם פגע לעסקים בכך שהתיר רק קישור קטן אחד לפרופיל שלהם. עד כה, אינך יכול לכלול קישורים ניתנים ללחיצה בתיאור הפוסטים באינסטגרם.

זה הקשה מאוד על שיווק פריטים מסוימים.

לדוגמה, אם אתה מזכיר מוצר במאמר ואתה רוצה לקדם אותו, הקריאה לפעולה צריכה להפנות את הקוראים להיפר-קישור בביוגרפיה שלך. זה יוצר חיכוך ומפחית מאוד את הביצועים מבחינת המרה .

זה נהיה אפילו יותר גרוע.

זכור, אתה יכול לקבל רק את כתובת האתר האחת בביו שלך.

בטח, אתה יכול לעדכן בכל פעם שאתה מפרסם את הפוסט האחרון, אבל מה קורה לפוסטים הקודמים שלא מכילים קישורים באתר שלך?

היכנסו לחנות האינסטגרם.

חנות אינסטגרם מאפשרת לך לשלב ללא מאמץ את תוכן האינסטגרם של אינסטגרם בחנות שלך. זה מדהים במיוחד כאשר התוכן בעל הביצועים הטובים ביותר של מותגים כולל מוצרים מסוג כלשהו.

עכשיו אפשר לשלב את המבצעים של המוצרים שלך בסטוריז ובפוסטים שלך ולהפסיק להגיד לקוראים שלך "לחץ על הקישור בביו!"

Savannah Boysen, מנהלת שיווק ב-Tyme, אמרה , "זו דרך נקייה וקלה להציג את תכונות המוצר בסביבה סתמית יותר, מבלי להשפיע על חווית המשתמשים."

זה גם פשוט לשימוש.

לפי מדינות אינסטגרם , "ברגע שלעסק יש קטלוג מוצרים המקושר לחשבון האינסטגרם שלו מתייג מוצר מסוים זה פשוט כמו לתייג מישהו בפוסט".

3. הפוך את המוצרים שלך לנגישים ללקוחות עם כוונת רכישה גדולה

אם תכלול את המוצר בפוסט בבלוג, הפוסט הזה יופיע בלשונית חקר קניות חדשה לגמרי של אינסטגרם.

Instagram Shop Discover Tab

באמצעות הגדלת המעורבות באינסטגרם על ידי שיטות כגון שיפור ה-hashtags וה-hashtags שלך, תוכל להציג את הפריטים שלך בכרטיסייה Explore. כרטיסיית חקור.

בנוסף, תוכל לחשוף את המוצר שלך ללקוחות שלך מכיוון שפוסטים אלו מותאמים אישית ומבוססים על תחומי העניין של המשתמשים כמו גם על האינטראקציה הקודמת שלהם .

זה דבר נהדר כי אנשים שמבקרים ב-Shopping Explore בכרטיסייה 'Shopping Explore' נוטים להיות בעלי סבירות גבוהה לרכוש.

כלומר יש סיכוי גבוה יותר שהם ירכשו.

תארו לעצמכם את המצב כך: מלבד קונים מזדמנים בחלונות, אני חושב שבטוח לומר שרוב האנשים עושים קניות כדי פשוט לעשות קניות.

זה נכון גם לחקר קניות. הכרטיסייה חקור קניות.

ייתכן שהמשתמשים גולשים בתמונות של דובי קואלה, אבל הם לא. במקום זאת, הם בוחרים לעיין בפוסטים של חנות אינסטגרם. זו הזדמנות למשוך את תשומת הלב שלהם כשאתה "קונים" מצב קנייה. אתה תזכה בנקודות בראוניז כאשר תוכל להכניס את המוצר שלך לרשימת הפריטים לרכישה.

השורה התחתונה היא שחנויות אינסטגרם הן אפשרות רבת עוצמה להגדלת המכירות . איך אתה פותח חנות אינסטגרם משלך?

כיצד להקים חנות אינסטגרם לחנות שלך

כדי שתוכל להתחיל את חנות האינסטגרם שלך, תחילה תצטרך להיות לך תחילה חנות בפייסבוק. זה בגלל שאינסטגרם למעשה שואבת את המידע של המוצר שלך מפייסבוק כדי לבנות את חנות האינסטגרם.

ישנם מספר חלקים נעים שעליך לחבר ויכול לקחת זמן עד שאינסטגרם תאפשר את החשבון שלך. כפי שאתה מבין, זה לגמרי שווה את זה. .

אז בואו נצלול.

ישנן שתי דרכים עיקריות לבנות חנות מקוונת בפייסבוק: חנות פייסבוק:

חנות פייסבוק אפשרות 1: צור חנות פייסבוק עצמאית

מידע להוספת המידע שלך לדף החברה בפייסבוק .

בהתבסס על המדינה בה נמצא העסק, אתה יכול להיות בעמדה לנהל את ההזמנות שלך ולבצע תשלומים ישירות דרך פייסבוק.

אנחנו לא ממליצים על זה.

קודם כל, מנהל המסחר האלקטרוני בפייסבוק הוא לא הטוב ביותר ואין לו כמה מהתכונות המדהימות שתמצאו אצל ספק שירותי מסחר אלקטרוני.

כמו כן, סביר להניח שכבר יש לך חנות מקוונת. אם תחליט ליצור חנות פייסבוק עצמאית, תצטרך לנהל שתי חנויות נפרדות, כל אחת עם סט הזמנות משלה. המשמעות היא שמעקב אחר מלאי עלול להפוך לקשה ביותר.

במקום זאת, אנו מציעים אפשרות שנייה:

אפשרות 2 של חנות פייסבוק: סנכרן את אתר המסחר האלקטרוני שלך לדף הפייסבוק שלך

אם אתה משתמש בפלטפורמה כמו Shopify אפשר לחבר את כל קטלוג המוצרים שלך לפייסבוק כך שלא תצטרך ליצור דפי מוצרים באופן ידני.

בנוסף, מעקב המלאי הופך לאוטומטי ואתה יכול לנהל את כל הזמנות ה-Facebook Shop מלוח המחוונים של Shopify שלך.

זה פשוט וקצר הרבה יותר בזמן. אז אתה יכול להתרכז בדברים החשובים, כמו הגדלת המכירות .

מדריך זה ילמד אותך כיצד לבנות חנות אינסטגרם שמתחברת בקלות לחנות המקוונת שלך Shopify.

Shopify Instagram Shop

נשמע טוב?

בקיצור כדי שתיצור חנות אינסטגרם, תצטרך להתחבר ולסנכרן את שלושת הפריטים הבאים:

  • חנות Shopify

  • עמוד/חנות בפייסבוק

  • פרופיל עסקי באינסטגרם

בסדר, בוא נצלול לתוך כל הברגים והאומים.

הפוך את האינסטגרם שלך למכונת צמיחה

צרו קהל עוקב נאמן וצרו תוכן מדהים וחרגו מהמטרות שלכם לעסקים בעזרת קורס האינסטגרם שלנו.

שלבים להגדרת חנות האינסטגרם שלך…

שלב 1: עמוד בדרישות הזכאות והנח את התשתית

לפני שתוכל להתחיל את חנות האינסטגרם שלך, עליך לעמוד בכל המפרט של אינסטגרם.

בהתחלה, אינך יכול לעשות שימוש בחנות האינסטגרם כדי להציע שירותים או מוצרים, אלא רק מוצרים מבוססים פיזית המתאימים . בנוסף, העסק שלך צריך לציית למדיניות המסחר של אינסטגרם.

החברה שלך חייבת להתגורר במדינה שיש לה נקודת גישה לתכונה זו. לצפייה ברשימה של מדינות שיש להן נקודת גישה לתכונת החנות של אינסטגרם, שכן בנוסף למדינות בהן היא מושקת לאט, בקר בדף החנות של אינסטגרם כאן .

בינתיים, ודא שאתה מפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית אינסטגרם כדי לעשות שימוש באינסטגרם שופ. פונקציית חנות אינסטגרם.

אם כן, תראה את אייקוני שקיות הקניות הקטנטנות בפוסטים שניתן לקנות:

Instagram Shoppable Post Icon

אם אינך מבחין בתגיות של Instagram Shop בעת השימוש באפליקציה, בדוק את ההגדרות במכשיר שלך כדי לעדכן את האפליקציה.

השלב הבא הוא יצירת חנות אינסטגרם אתה חייב להיות חבר בפרופיל עסקי באינסטגרם.

זה קל ולוקח רק שעה לשנות את פרופיל האינסטגרם שלך לפרופיל מקצועי. בנוסף, תהיה לך גישה לכלים עסקיים נוספים כולל כפתורי פעולה, תובנות אינסטגרם ופרסומות באינסטגרם .

Instagram Shop Benefits

כדי לעשות זאת, היכנסו להגדרה של אינסטגרם:

Instagram Business Profile

יש צורך גם לחבר את הפרופיל של הפרופיל האישי שלך באינסטגרם בדף העסקי בפייסבוק כדי לבצע זאת, עליך להיות מנהל בדף הפייסבוק שלך.

שוב, אתה יכול לעשות זאת דרך ההגדרות של אינסטגרם:

Linked Instagram Account

להנחיות ספציפיות יותר כיצד תוכל להמיר לפרופיל ארגוני ולחבר את הפרופיל לעמוד שלך בפייסבוק, עיין במדריך הבא: כיצד לשפר את פרופיל האינסטגרם שלך כדי להרקיע את הצמיחה .

בסדר, הכל נעשה?

שלב 2: כלול את קטלוג המוצרים שלך בחנות של פייסבוק

שימו לב, חנויות אינסטגרם מושכות מידע על מוצרים מחנויות פייסבוק.

עכשיו יש לך שחשבון האינסטגרם שלך מחובר לדף הפייסבוק, תצטרך להקים חנות פייסבוק משלך ולקשר אליה את קטלוג המוצרים שלך.

זה גם נותן לך את ההזדמנות לשווק את המוצרים שלך ישירות דרך פייסבוק. זהו דוגמה של דף המוצר של Facebook Shop מבית KKW Beauty, מותג איפור. KKW יופי :

Facebook Shop Example

אם אין לך אחד שעשה זאת, תחילה הגדר חשבון בחנות Shopify ולאחר מכן הוסף אליו כמה פריטים.

לאחר מכן, כדי לקשר את חנות Shopify לחשבון הפייסבוק, פשוט לחץ על סמל הפלוס ממש ליד "ערוץ מכירות" בסרגל הצד השמאלי של לוח המחוונים של Shopify.

Add Facebook Sales Channel to Shopify

לאחר קישור החשבונות שלך ולאחר מכן תוכל להוסיף את קטלוג המוצרים שלך בפייסבוק.

כדי לעשות זאת, היכנס למנהל המוצרים בלוח המחוונים של Shopify שלך, בחר את הפריטים שלך, ולאחר מכן בחר "הפוך לזמינים" בלוח המחוונים, ולאחר מכן לחץ על "הפוך זמין" מהתפריט הנפתח ובחר בפייסבוק.

Make Products Available on Facebook

להנחיות מלאות להקמת חנות פייסבוק, עיין במדריך ההוראות המלא שלנו כאן: כיצד ליצור חנות בפייסבוק מדריך התחלה מהירה למתחילים

שלב 3: הגדר את ערוץ המכירות של אינסטגרם

לאחר מכן, עליך ליצור אינסטגרם כאופציה למכירות בלוח המחוונים של Shopify באופן דומה.

שוב, לחץ על סמל הפלוס כדי ליצור ערוץ למכירות לאינסטגרם, ולאחר מכן לחץ על סמל הפלוס כדי להוסיף:

Add Instagram as Sales Channel in Shopify

שלב 4: המתן עד שחשבונך יאושר

בשלב זה, אתה אמור להיות מסוגל:

  • המר את פרופיל האינסטגרם שלך לפרופיל מקצועי.

  • חיבר את הפרופיל של הפרופיל הארגוני שלך באינסטגרם בדף העסקי שלך בפייסבוק.

  • מחובר לחנות Shopify שלך לדף הפייסבוק שלך.

  • יצרה חנות פייסבוק וסנכרן אליה את המוצרים שלך.

  • קישרת לחנות Shopify שלך לחשבון שיש לך באינסטגרם. חשבון אינסטגרם.

הכל בוצע? זה מדהים – הכל בירידה עכשיו!

אם יצרת כעת חנות פייסבוק המחוברת ישירות לחשבון אינסטגרם, אינסטגרם תבדוק אוטומטית את חשבונך לפני יצירת חנות אינסטגרם משלך.

שב בשקט.

תהליך הסקירה עשוי להימשך מספר ימים, ואינסטגרם מציינת שתהליך הבדיקה עשוי להיות ארוך יותר.

לאחר שחשבונך יתקבל, אינסטגרם תציג לך הודעה :

Confirmation Instagram Shop

שלב 5: אשר איזו חנות פייסבוק להוסיף לאינסטגרם

כאשר אתה מקבל אישור אישור הדבר היחיד שאתה צריך לעשות הוא לאשר את חנות הפייסבוק שאתה רוצה להצטרף לחשבון האינסטגרם שלך.

כדי לעשות זאת, לחץ על "התחל" בהתראה או בקר בהגדרות העסקיות של אינסטגרם ואז הקש על "קניות".

איך פותחים חנות באינסטגרם

לאחר מכן, תוכל לבחור את חנות הפייסבוק שתרצה להוסיף לחשבון האינסטגרם שיצרת.

כיום, כל המוצרים שלך מסונכרנים כעת בין אינסטגרם וחנות פייסבוק, כמו גם חשבון האינסטגרם שלך כמו גם חנות Shopify שלך.

מזל טוב! עכשיו אתה יכול לקבל חנות אינסטגרם משלך!

שלב 6: תייגו את המוצרים שלכם בפוסטים ובסטוריז שלכם באינסטגרם

לאחר שתגדיר הכל, תוכל להתחיל לתייג את הסטוריז והפוסטים שלך באינסטגרם. סיפורי אינסטגרם.

אפילו העובדה שזה היה מכשול להגיע לשם, החלק הזה לא יכול להיות קל יותר.

כשאתה מפרסם את הפוסט שלך באינסטגרם, אתה יכול כעת לתייג את הפריטים שלך בדיוק באופן שבו אתה בדרך כלל מתייג את העוקבים שלך:

Tag Products in Instagram Posts

הפוסטים שלך יכילו את הסמל של התיק וכן תגי קניות עבור הפריטים הכלולים בפוסט שלך. הנה דוגמה ממותג ההלבשה Finisterre:

Instagram Shop Post

להזכירכם, אינסטגרם מאפשרת לתייג עד חמישה פריטים בתמונה בודדת וכן עד 20 פריטים בפוסט עם מספר תמונות.

חשוב גם לציין שעליך ליצור לפחות פוסט אחד בחנות אינסטגרם כדי להפעיל את הכרטיסייה "חנות" בפרופיל החברה שלך:

איך פותחים חנות באינסטגרם

איך לקדם את החנות שלך באינסטגרם

חנות אינסטגרם לא תעשה שום דבר לבד. זה חייב להיות ממוקם מול קבוצה מתאימה של אנשים כדי ליידע אנשים על המוצרים שאתה מציע. הנה כמה עצות:

1. השתמש ב- Hashtag כדי להשיג חשיפה

עבור תוכן רגיל, האשטאגים באינסטגרם הם שיטה יעילה להגברת הנראות של הפוסטים שלך.

בנוסף, הם יכולים לעזור לך לשים לב בלשונית החיפוש והחקר שלך, הכוללת את מדור ה"חנות" הייחודי שמשמש ליותר ממחצית מהאינסטגרם מדי חודש.

בנוסף, אם קבוצה של צרכנים תחליט להצטרף להאשטאג שלך, תקבל ערוץ חינם לשיווק שבו תוכל להשתמש בכל פעם שתרצה להגיע לקבוצת האנשים.

Eiger Adventure, למשל, משכה את תשומת הלב של הלקוחות על ידי שימוש בהאשטאגים ספציפיים בפוסטים שלה על קניות.

איך פותחים חנות באינסטגרם

למידע נוסף על האופן שבו האשטאגים יכולים לעזור לך להגביר את ההכרה באינסטגרם, עיין במאמר: כיצד לייעל את המראה של פרופיל האינסטגרם שלך לצמיחה שחקים .

2. נצלו את תכונת מדבקת המוצר בסטוריז באינסטגרם

כדי להוסיף מוצרים לסיפורי אינסטגרם אתה יכול פשוט להגיש בקשה להשתמש במדבקות "מוצר". האפליקציה מאפשרת לבחור מבין ארבעה עיצובים שונים של מדבקות הכוללות מדבקה עם שם המוצר בקשת או אפור עם טקסט שקוף, אייקון לשקיות קניות (הסגנון המוכר ביותר). ניתן גם לשנות את הטקסט והצבע של המדבקה.

בנוסף, אתה יכול לכלול מוצרים בפוסטים חדשים או ישנים.

כדי להפיק את המרב מהערך הרב ביותר מחנות האינסטגרם שלך, כדאי לחזור על הפוסטים הישנים שלך ולתייג מוצרים כאשר אתה יכול.

אתה לא יכול לשנות סיפורים שפורסמו. אם לא תכלול מדבקה למוצר שלך, תצטרך למחוק את הסיפור ולאחר מכן לפרסם מחדש את הסיפור.

3. הפעל מודעות קניות באינסטגרם

אינסטגרם גם השיקה את האפשרות להפעיל פוסטים אורגניים של קניות כפרסומות.

האנשים שילחצו על מודעות אלו יופנו לדף התיאור של פריט באינסטגרם ולאחר מכן יוכלו לרכוש מהחנות הניידת שלך.

כדי ליצור את מודעת הקניות באינסטגרם היכנס למנהל המודעות של פייסבוק, ולאחר מכן בצע את ההוראות הבאות:

  • בחר "+צור" ובחר יעד מתוך "להגיע או להגדיל את המודעות למותג ומעורבות בפוסטים, קליקים על קישורים והמרות".

  • בחר את קבוצת האנשים שאליה תרצה להגיע. (הנה מדריך נרחב לאומנות שאליה כדאי לכוון)

  • בחר "ערוך מקומות" ובחר "פיד באינסטגרם" כמקום היחיד בו תרצה להציב את הפרסומות שלך.

  • כשתתאים אישית את המודעה שלך בחר "השתמש בפוסט שכבר נמצא בשימוש".

  • בחר איזה מוצר שופינג אתה מעדיף להציג כפרסומת.

  • מלא את הפרטים לפרסומת שלך ולחץ על "המשך".

טיפ שכדאי לעקוב אחריו: ודא שהפוסטים שאתה מפרסם כפרסומות מכילים תמונות באיכות גבוהה כמו גם האשטאגים תיאוריים ותגיות מדויקות. זה יגרום ללקוחות שלך להיות פתוחים יותר כלפי החברה שלך.

האם ידעת שאתה יכול לסנכרן את מכירות האינסטגרם והפייסבוק שלך עם חנות Shopify שלך? בנה, עקוב ונהל את כל מסעות הפרסום שלך במקום אחד. תחיו את החיים הרב-ערוציים האלה.

אמנם חנות אינסטגרם היא בעיה להתקנה, אבל המאמץ שווה את זה.

שילוב החנות שלך בפייסבוק או באינסטגרם היא אפשרות מצוינת להרחבת חנות המסחר האלקטרוני שלך .

זכור, כדי להתחיל חנות אינסטגרם, עליך:

  • הפוך את פרופיל האינסטגרם שלך לפרופיל מקצועי.

  • חבר את פרופיל חברת האינסטגרם שלך לפייסבוק.

  • חבר את חנות Shopify שיש לך בדף הפייסבוק שלך. Shopify Store לדף של פייסבוק.

  • צור חנות פייסבוק על ידי סנכרון המוצרים שלך עם Shopify. חנות Shopify.

  • התחבר לחנות Shopify שלך לחשבון שיש לך באינסטגרם. חשבון אינסטגרם.

  • עליך להמתין לאישור מאינסטגרם ולאחר מכן ללחוץ על חנות הפייסבוק שתרצה לחבר לחשבון אינסטגרם.

  • התחילו למכור באינסטגרם!

רוצה ללמוד עוד?

  • כיצד להשתמש בתובנות אינסטגרם כדי להאיץ את הצמיחה שלך

  • כל מה שאתה צריך לדעת כדי לתזמן פוסטים באינסטגרם

  • אלגוריתם אינסטגרם: מדריך למסחר אלקטרוני

  • 29 רעיונות לפוסטים באינסטגרם מושכים את העין ממותגים מצליחים

שאלות נפוצות על הקמת חנות אינסטגרם

איך אני מקים חנות אינסטגרם?

בתהליך יצירת חנות האינסטגרם הוא תהליך פשוט בן חמישה שלבים

  1. שנה לפרופיל עסקי באינסטגרם. חשבון אינסטגרם לפרופיל מקצועי

  2. חבר את הפרופיל של פרופיל חברת האינסטגרם שלך לדף העסקי שלך בפייסבוק

  3. התחבר לחנות Shopify שלך לדף הפייסבוק העסקי

  4. צור חנות בפייסבוק ולאחר מכן סנכרן את הפריטים שלך

  5. התחבר לחנות Shopify שלך לחשבון האינסטגרם שלך

האם יש עלויות לשימוש בחנות האינסטגרם? חנות אינסטגרם בחינם?

כן, תכונת הקניות באינסטגרם היא לגמרי בחינם לשימוש. כל מה שאתה צריך כדי להתחיל הוא חשבון בדף העסקי של פייסבוק, וחשבון החברה באינסטגרם (שניהם בחינם לחלוטין) ואז לחבר אותם.

לאחר שסיימתם, העלו את קטלוג המוצרים העסקיים שלכם. לאחר מכן, תוכלו להפעיל את אפשרות הקניות, ואז אתם מוכנים כעת למכור באינסטגרם.

מה בדיוק מוכרת אינסטגרם?

חנות אינסטגרם, המכונה גם קניות אינסטגרם היא אפשרות המאפשרת לעסקים המשתמשים באינסטגרם לשלב את קטלוג המוצרים שלהם בחשבונות האינסטגרם שלהם.

בכך הם יכולים לפרסם את המוצרים שלהם, לפרסם ולמכור פריטים לעוקבים בפלטפורמה על ידי יצירת דפי מוצר והכללת המוצרים שלהם בסטוריז ובפוסטים.

מקור: אוברלו

חזרה
WhatsApp
Messenger
Instagram
Facebook
שיחה חוזרת מנציג