icon 0
איך לעצב פוסט באינסטגרם

איך לעצב פוסט באינסטגרם?

כמובן שהדרך הכי נוחה לעצב פוסט באינסטגרם תהיה פשוט לפנות למעצב גרפי. ישנם מעצבים גרפים שישמחו לקחת את המשימה על הכתפיים שלהם. אך מה תעשו אם בכל זאת בא לכם לעצב את הפוסט בעצמכם? ישנם כמה טיפים חשובים שיכולים לסייע לכם לעשות את הבלתי יאומן. תמיד תוכלו בסופו של יום לפנות לאיש מקצוע שייקח את המושכות בידיים שלכם. אך מה יש לכם להפסיד אם תנסו בכל זאת לעצב את הפוסט בעצמכם? יש לכם רק מה להרוויח כל עוד תצליחו לעשות זאת כמו שצריך. אולי תגלו על עצמכם דברים שאילולא הייתם מנסים לא הייתם מגלים לעולם.

 

קחו השראה מפוסטים אחרים

התשובה לשאלה איך לעצב פוסט באינסטגרם, מתחילה בהשראה שיהיה עליכם לקחת. מבלי שתיקחו השראה יהיה לכם קשה להשיג את התוצאה אותה תהיו מעוניינים להשיג. ישנם אנשים אחרים שעשו את העבודה הקשה בשבילכם, תוכלו לקצר לעצמכם את הדרך. לקיחת השראה מפוסטים אחרים תסייע לכם להשיג את מבוקשכם, מבלי לשבור את הראש. רק תדאגו להבדיל את הפוסט שלכם לעומת הפוסט ממנו החלטתם לקחת את ההשראה. יש הבדל מהותי בין לקחת השראה לבין להעתיק את הפוסט או את העיצוב שלו.

ראו גם: קניית לייקים ישראלים לאינסטגרם.

 

צבעים שימשכו את העין

המון עוקבים יגללו את העמוד עד שהם ימצאו פוסט שיתפוס להם את העין. האם אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפספס? ממש לא. לפיכך כדי שיוכלו להבחין בכם תצטרכו לבחור בפוסט עם צבעים שימשכו את העין. כאלה שכל מי שיראה אותם ירצה לעצור על מנת להבין מה עומד מאחוריהם. ישנם המון צבעים שיהיה קשה לפספס, תבחרו את הצבע שישתלב עם הפוסט בצורה מושלמת. צבעים רגועים יכולים להיות יפים, אך קל מאוד להתעלם מהם באינסטגרם. 

 

החליטו על קו עיצובי לכל הפוסטים

בעמוד שלכם אמורים להיות רשימה ארוכה של פוסטים ששומרים על קו עיצובי אחיד. ברגע שפוסט אחד ישבור את הקו העיצובי, יהיה קשה להשיג את התוצאה הרצויה. החליטו מראש על קו עיצובי שינחה אתכם לכל אורך הדרך, בכל פעם שאתם מעצבים פוסט. בחירת קו עיצובי תאפשר לכם לדעת כי אינכם עושים בחירות שעשויות להצעיד אתכם לאחור ולא לקדם אתכם קדימה. בכל זאת לא בכל יום יוצא לכם להוסיף עוד פוסט לרשימת הפוסטים שכבר העליתם לעמוד שלכם.

 

תשלבו תמונות שיעבירו את המסר

התמונה תהיה ברוב המקרים הסיבה שבגללה העוקבים יעצרו לקרוא את הפוסט. כל פוסט חייב להכיל תמונה שמצליחה במידה מסוימת להעביר את המסר שעומד מאחוריו. זה לא מסובך למצוא תמונות ברורות, כאלה שרק מלהביט בהן יהיה ניתן להבין במה עוסק הפוסט. אנו מציעים לכם לשלב תמונות עם צבעים דומיננטיים, כך הגולשים יעצרו עליהן במודע. בסופו של יום לתמונה שתוסיפו לפוסט יש כוח חסר תקדים. כוח שיאפשר לכם להשיג את התוצאה שבגינה החלטתם לעלות את הפוסט.

 

אל תעמיסו עם מלל מסובך ומעייף

תזכרו כי פוסט באינסטגרם אמור להיות מתומצת בכל מה שנוגע למילים עצמן. אל תעמיסו על הפוסט עם מלל רב, כי בסוף זה עלול להצעיד אתכם לאחור. תרצו לדעת כי הפוסט מגיע עם מלל, אך כזה שלא יעיק על הגולשים. ישנם אנשי מקצוע שמצליחים להכניס את כל המלל אל תוך התמונה עצמה. אם אתם רוצים להוסיף מלל לפוסט תעשו זאת, תשתדלו לעשות זאת בתבונה. הרי כל מי שיוסיף מלל רב ימצא את עצמו במציאות בה העיצוב של הפוסט לא יספק את הסחורה.  

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן