icon 0
איך לקדם עמוד אינסטגרם

מדריך: כך תקדמו את עמוד האינסטגרם שלכם בשנת 2023

לפי אינסטגרם ביזנס, 60% מהאנשים משתמשים בפלטפורמה הזו כדי לגלות מוצרים חדשים, 80% עוקבים אחרי מותג אחד לפחות, 200 מיליון חשבונות בודקים את הפרופיל העסקי שלהם מדי יום, ו-66% מהביקורים בפרופיל הם של אנשים שאינם עוקבים. זה לא סוד שלאינסטגרם יש פוטנציאל מכירתי חזק, ולכן יותר ויותר מותגים רוצים להשתמש בפלטפורמה הזו כדי לקדם מוצרים, להגיע לקהלי יעד ולהגדיל את המכירות. כיום, מותגים בכל הגדלים רוצים להשתמש בפלטפורמה זו כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, ו-92% מהעסקים הקטנים מתכננים להשקיע יותר זמן ומאמץ בשיווק ברשתות חברתיות.

אם אתם שואלים את עצמכם “איך לקדם עמוד אינסטגרם” אנחנו פה לעשות לכם סדר בדברים 🙂

רוב האנשים רואים בפייסבוק

טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב את הערוצים העיקריים שלהם כדי לקדם את המותגים שלהם, אבל יש לך גם Snapchat, Tumblr, Pinterest, Reddit, TikTok ועוד. רוב האנשים נמצאים במדיה החברתית כבר 10 שנים או יותר ולא מבזבזים את זמנם על מותג שמפרסם את אותו קידום עצמי מדי יום ביומו אבל בניסוח אחר.

קידום פוסטים באינסטגרם קשור לצמיחה

בין אם זה מודעות למותג, פיתוח קהל או המרה. כמו פרסום בתוכן ממותג, קידום באינסטגרם נועד להרחיב את טווח ההגעה שלך ולמשוך קהלים חדשים מבלי שתצטרך לנהל קמפיין פרסומי טיפוסי. בעזרת קידום באינסטגרם תוכלו לקחת סיפורי הצלחה או פוסטים ולהמיר אותם לפוסטים ממומנים.

דרך נוספת להגדיל את התנועה לחשבון האינסטגרם שלך

היא להשתמש בערוצי מדיה חברתית שונים כדי לקדם את העסק שלך. אם אינסטגרם פופולרי בקרב הלקוחות שלך, אתה יכול לקדם את העסק שלך באינסטגרם. כל עוד יש לך קהל מעריצים נלהב, אתה יכול בקלות לייצר רווחים באינסטגרם בדרך זו. אפשרות נוספת היא ללמוד איך למכור באמזון וכך לקדם את המוצרים שלכם באינסטגרם.

אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בקריאות ישירות לפעולה

קידום הפרופיל שלך באינסטגרם או שיתוף התמונות והסרטונים האחרונים שלך באינסטגרם בפלטפורמות אלה. אם יש לך מספר רב של עוקבים או רמות גבוהות של מעורבות בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כגון פייסבוק, טוויטר או לינקדאין, השתמש בפלטפורמות אלה ככלי קידום צולב עבור חשבון האינסטגרם שלך. אם יש לך תקציב לאסטרטגיית קידום בתשלום, תוכל גם לפרסם באינסטגרם Story Ads או להשתמש באינסטגרם שופינג.

אתה יכול לפרסם באינסטגרם דרך Facebook Ads Manager ו-Business Suite על ידי בחירת פוסט מאינסטגרם

מה שיאפשר לך לעבור לפייסבוק Ads Manager כדי להגדיר ולשלם, או לקדם פוסט מפייסבוק ולבדוק קידום ב- Instagram Box להשיק קריאייטיב אחד ויחיד בשתי הפלטפורמות. כאשר אתה משדרג, אתה יכול לבחור בין קידום הפוסט שלך ל”אנשים שאוהבים את הדף שלך וחבריהם” או “אנשים שאתה ממקד אליהם”. השתמש בכלי Insights באפליקציית אינסטגרם כדי לקבוע אילו מהפוסטים שלך קיבלו את המעורבות הגדולה ביותר, והשתמש במדדים אלה כדי לקבוע אילו מהם כדאי לקדם.

אם נעשה נכון

קידום הפוסטים והפרופיל שלך באינסטגרם יכול להוביל להצלחה עצומה עבור המותג שלך; ואלפי מותגים ברחבי העולם משתמשים ב-TRIBE כדי לעזור להם למצוא תוכן ממותג עובד באופן מיידי. המשמעות היא שעם אסטרטגיית שיווק נכונה, עסקים יכולים להשתמש באינסטגרם בהצלחה כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל את המכירות. אינסטגרם היא אחד המקומות הטובים ביותר לקדם את המותג שלך באינטרנט בצורה גלויה ומהנה, להשיג עוקבים נאמנים ולבנות קהילה שתומכת בעסק שלך. לכן היום אשתף אתכם ב-12 שלבים פשוטים שיעזרו לכם להגביר את המעורבות שלכם באינסטגרם ב-2020 ואילך.

בהתחשב בעובדה שפרופיל האינסטגרם שלך

הוא עמוד הבית החדש, יצירת ביוגרפיה טובה באינסטגרם היא צעד חשוב מכיוון שהוא יעזור לך למשוך עוקבים חדשים. אם אתה רוצה להשיג עוקבים חדשים באינסטגרם, הם צריכים להבין במהירות מדוע עליהם ללחוץ על כפתור המעקב הכחול. אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך, הקפד לכלול את חשבון האינסטגרם שלך באתר האינטרנט של החברה שלך, במייל שלך ובכרטיס הביקור שלך.

קידום חשבון האינסטגרם שלך יעזור לך לבנות קהל עוקבים איכותי שיכול להפיק תועלת מהמוצרים והשירותים שלך

אבל הם יכולים גם לספק משוב שימושי ולספר לך על העסק שלך. בעקבות הטיפים שלמעלה, תוכל למקסם את המעורבות שלך על ידי קידום האינסטגרם שלך לעוקבים וללקוחות חדשים. כל שילוב של טכניקות אלו, מאופטימיזציה של הפוסטים והפרופיל שלך ועד חשיבה מחודשת על האופן שבו אתה מקדם את התוכן שלך, הוגן לקידום באינסטגרם. להלן שבע דרכים בהן תוכל לקדם את חשבון האינסטגרם שלך בחינם.

הבה נהיה ברורים כעת; אנחנו לא נוציא כסף על פוסטים ומקווים שזה יעבוד, אנחנו רוצים להיות יצירתיים איך אתה מקדם את המותג שלך באינסטגרם. כאשר אתה נותן חסות לפוסט באינסטגרם כמותג תאגידי או אישי, ישנם יתרונות רבים.

קידום חברתי

הוא פתרון מצוין אם אתם מחפשים לקנות לייקים באינסטגרם, במיוחד כמשתמש חדש. הם מציעים מספר כלים ליוצרים המאפשרים לך להתאים אישית את המעורבות שלך על ידי הפצת לייקים לפוסטים שונים. כמו Likes.io, הם חנות אחת לכל סוגי האינטראקציות, כולל קניית עוקבים באינסטגרם, לייקים וצפיות.

דרך מצוינת להפוך את הדף שלך למושך יותר היא לשתף תוכן של מותגים ומשפיענים אחרים לצד הפוסטים המקוריים שלך. מכיוון שהציבור עשוי לאהוב את זה, זה יהיה רעיון מצוין לקדם את המתאר שלך על ידי שיתוף התוכן שלך. אם אתם אוהבים לשתף תוכן באמצעות סרטונים, תוכלו לקדם אותם במגוון דרכים כדוגמת קניית צפיות ביוטיוב.

משתמשים אוהבים סיפורי אינסטגרם

כך ששימוש קבוע בתכונה זו היא דרך לקדם את חשבונך באופן עצמי. מותגים עם יותר מ-500 מיליון משתמשים יומיים צריכים להשתמש בסטוריז לעתים קרובות ככל האפשר בעת קידום באינסטגרם. תוכן שנוצר על ידי משתמשים יכול להגביר את המעורבות שלך באינסטגרם תוך כדי קידום העסק שלך.

פרסום בתשלום

הוא כלי שיווקי יעיל באינסטגרם המשלים את התוכן שמקבלים מותגי הערוצים שלהם, עיון בהאשטאגים וסיפורים. אתה יכול להגדיר מודעות ישירות באינסטגרם או להשתמש במנהל המודעות של פייסבוק (אם החשבון שלך מקושר לדף). כאשר אתה לוחץ על כפתור קדם באינסטגרם, המודעה עוברת למנהל המודעות. אתה יכול להפעיל מודעות רק על ידי חיבור אינסטגרם לפייסבוק ומעבר לחשבון עסקי.

מודעות פייסבוק ואינסטגרם מקושרות וזה הופך את פעילויות הפרסום שלך בשתי הפלטפורמות לקלות ועקביות יותר

אמנם זה יעיל יותר, אבל עדיין מומלץ להגדיל את הפוסט באינסטגרם שלך כדי להגיע לקהל רחב יותר עם מודעות בתשלום. חברות רבות משתמשות באסטרטגיה זו גם כדי לקדם את מוצריהן באינסטגרם, שכן קשה להן להשתמש בשיטת הפרסום המסורתית.

פוסטים ממומנים עובדים היטב באינסטגרם

אבל רוב העסקים רוצים קשרים ארוכי טווח עם משפיענים, ולכן הם מחפשים באופן קבוע שגרירי מותג שיכולים לקדם את העסק באור חיובי. מכיוון שלאינסטגרם יש בסיס משתמשים מוצק של מתעניינים, זה המקום המושלם לקדם קישורי שותפים.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן