icon 0
איך מקדמים ערוץ יוטיוב

איך מקדמים ערוץ יוטיוב?

פעם, כדי שיכירו אתכם הייתם צריכים להופיע בעיתון או בשלטי חוצות. היום, כדי לקבל הכרה, כל שעליכם לעשות הוא לבלוט באינטרנט. אחד מאתרי האינטרנט המומלצים לכך הוא היוטיוב, קידום ערוץ יוטיוב עשוי להעלות את הפופולריות שלכם מאוד. אז, איך מקדמים ערוץ יוטיוב? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

יוטיוב על קצה המזלג

לפני שנפרט איך מקדמים ערוץ יוטיוב, בואו נבין מהו יוטיוב בכלל. יוטיוב הוא למעשה אתר אינטרנט המכיל סרטונים באורכים משתנים. האתר הוקם בשנת 2005, עבר שינויים רבים וצבר תאוצה רבה עם השנים. המשתמשים באתר יכולים ליצור מעורבות בסרטונים על ידי צפייה, הבעת דעה  – בעזרת כתיבת תגובה ו/או סימון “אהבתי” או “לא אהבתי”. בנוסף, במקרים קיצוניים המשתמשים יכולים לדווח על סרטונים. יתר על כן, יש באפשרותם להכין רשימת השמעה של סרטונים שמצאו חן בעיניהם, וכן להעלות סרטונים מקוריים בעצמם. הסרטונים באתר היוטיוב מתפרסמים על ידי משתמשים רבים מרחבי העולם, ותכניהם מגוונים. התכנים עשויים לכלול קטעי מוזיקה, משחק, סטנדאפ, וולוגים ועוד.

 

איך מקדמים ערוץ יוטיוב?

ברמת העיקרון, כמעט כל אדם המעלה תכנים ליוטיוב מעוניין שהסרטונים שלו יהפכו לפופולריים ככל הניתן. סרטונים הופכים לפופולריים כאשר הם מקודמים על ידי היוצר שלהם או על ידי יוטיוב עצמו. לחילופין, כאשר ערוץ היוטיוב של אותו יוצר מקודם כך גם התכנים שהוא מעלה מקודמים. דף יוטיוב שנחשב מקודם הוא דף יוטיוב בעל מספר עוקבים גבוה ומעורבות רבה בתכנים המועלים. אז, איך מקדמים ערוץ יוטיוב? יש לכך שתי דרכים עיקריות: קידום אורגני וקידום ממומן.

ראו גם: קידום ביוטיוב.

 

איך עושים קידום ערוץ יוטיוב באמצעות קידום אורגני?

קידום אורגני הוא פרסום ושיווק בצורה טבעית, ללא התערבות כלכלית. איך מקדמים ערוץ יוטיוב בצורה אורגנית? יש לכך כמה דרכים, ביניהן:

  • קריאת מעקב ישירה: אם אתם רוצים לדעת איך מקדמים ערוץ יוטיוב, חשוב שתדעו שהדרך הבסיסית ביותר היא לא להתבייש! אלא להזמין את הצופים שלכם בסרטון עצמו לעקוב אחריכם, ניתן לעשות זאת בתחילת הסרטון או בסופו. כמובן שצריכה להיות לכך עבודת הכנה, אתם אמורים להזמין עוקבים חדשים לעקוב אחריכם על בסיס תוכן איכותי. לכן, הקפידו להעלות תוכן איכותי ומעניין שימשוך צופים נוספים. כמו כן, אתם יכולים להזמין אותם “ללחוץ על הפעמון”, כך בכל פעם שתעלו סרטון תופיע להם התראה, ויעלה הסיכוי שהם יהפכו לצופים קבועים שלכם.
  • יצירת תוכן איכותי קבוע: מומלץ מאוד לתחזק את ערוץ היוטיוב שלכם ולהעלות תוכן באופן קבוע. התדירות לא חייבת להיות מאוד גבוהה, לא חייבים להעלות סרטון חדש כל יום. ישנם יוצרים שאין להם משאבים על מנת ליצור סרטונים איכותיים, לכן כדאי לחכות וליצור פחות סרטונים אך שאלו שיעלו יהיו איכותיים וישאירו רושם. עם זאת, גם אם התדירות נמוכה יחסית הקפידו להעלות את התוכן בזמנים קבועים, למשל פעם בשבוע, שבועיים או חודש. כמו כן, יכול לסייע לציפיית הצופים להכריז מתי יעלה הסרטון הבא, בסרטון עצמו או אפילו בתגובות לסרטון.
  • שיתופי פעולה: איך מקדמים ערוץ יוטיוב בצורה הדדית? ניתן לשתף פעולה עם יוצרי תוכן נוספים, גם אם כולכם בעלי מספר מועט של צופים ועוקבים, תוכלו לפרסם אחד את השני בדף שלכם ולהרחיב במעט את החשיפה שלכם. ככל שתיצרו יותר שיתופי פעולה כך תגיעו ליותר ויותר קהילות.
  • רשתות חברתיות: הפיצו את הבשורה גם ברשתות החברתיות שבחוץ. ניתן לפרסם את התכנים שלכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ואף בפינטרסט.

 

איך מקדמים ערוץ יוטיוב באמצעות קידום ממומן?

קידום ממומן נועד כדי לזרז תהליכים, עבור אלו שמעוניינים ו/או זקוקים לתוצאות יותר מיידיות. שיטת הקידום האורגני אמנם חסכונית אך לוקחת המון זמן, וכידוע – Time is money. אז איך מקדמים ערוץ יוטיוב בצורה ממומנת?

  • פרסומות: ניתן לקנות פרסומות שיופיעו למשתמשי היוטיוב בסרטונים שונים, לרבות סרטונים בעלי תוכן דומה לשלכם. כך אנשים יוכלו להיחשף לתכנים ולערוץ שלכם מבלי שתצטרכו להתאמץ. אם התכנים יהיו מספיק טובים לדעתם, הם עשויים להמשיך ולעקוב אחריכם. ישנם שני סוגים מרכזיים של פרסומות – אלו המופיעות לפני הצפייה בסרטון מסוים, ואלו המופיעות בדף החיפוש כאחת מאפשרויות הבחירה לצפייה.
  • מעורבות: דרך נוספת היא קניית מעורבות של צופים. מעורבות כאמור כוללת בעיקר מנויים, צפיות, לייקים ותגובות. בדרך כלל, לא פשוט כלל להשיג את אלו בדרך אורגנית, ויש צורך בעבודה קשה ומתמשכת. אז איך מקדמים ערוץ יוטיוב בצורה מהירה הרבה יותר? אתם יכולים לשלם כסף עבור כלל המעורבות ולקבל אותה מיידית. כאשר יוטיוב ישימו לב כי יש לכם מעורבות גבוהה בערוץ ובתכנים הם יקדמו אתכם בנוסף לקידום שרכשתם. לכן, כל קידום שתרכשו עתיד להכפיל את עצמו ואף יותר.

 

למי כדאי לקדם את ערוץ היוטיוב שלו?

אז, לאחר שהבנו איך מקדמים ערוץ יוטיוב, הגיע השלב להבין למי זה כדאי ומשתלם. ישנם כמה סוגי חשבונות שמומלץ מאוד שיקודמו, ביניהם –

  • משפיענים: כיום, ישנה תופעה נפוצה מאוד של אנשים הפותחים ערוץ יוטיוב, מעלים לשם תכנים, וממליצים על מוצרים שונים. לרוב, המשפיענים הללו מקבלים כסף עבור ההמלצות שלהם – הרי אלו למעשה פרסומות ממומנות. כדי להגיע לדרגה של “משפיען” אותו אדם צריך להית בעל חשיפה גבוהה, ולתחזק ערוץ יוטיוב מספיק מרשים. רק בעלי ערוצים מרשימים עם מעורבות רבה בסרטונים ומספר עוקבים לא מבוטל, יהיו מבוקשים עבור פרסומות ממומנות.
  • אמנים: מדובר בקהילת המוזיקאים, שחקנים, סטנדאפיסטים ועוד. בדרך כלל מטרת ערוץ היוטיוב שלהם, היא להגיע לכמה שיותר בתים, סוכנים, הזדמנויות ובעצם להשיג עבודה בתחום ולכן עבורם חשוב מאוד לדעת איך מקדמים ערוץ יוטיוב. מדובר בעולם מאוד תחרותי, שיש צורך לבלוט בו כדי להשיג הכרה ופרנסה. לכן מומלץ מאוד לאמנים הללו לקדם את הערוץ שלהם, לקבל עדיפות על ידי יוטיוב וכך להגיע לכמה שיותר אנשים. כמו כן, כיוון שיש הרבה מתחרים אמן בעל מעורבות גבוהה בערוץ ובתכנים שלו, ייתפס כיותר איכותי לעומת אמנים אחרים, וכך יטה את התחרות אליו. 
  • בעלי עסקים: בעלי עסקים נוהגים להעלות תכנים ליוטיוב הקשורים לעסק ולשירותים שהם מציעים, וחלק גדול מהם לא יודע איך מקדמים ערוץ יוטיוב, ולכן הם פונים לסיוע מקצועי. גם עולם העסקים הוא עולם תחרותי מאוד, ולקוחות פוטנציאלים נוהגים להיות חשדניים לפני שהם פותחים את הכיס. לכן שילוב של תוכן מושקע וערוץ יוטיוב פעיל ופופולרי יכול לעלות את רמת האמינות והאיכות בעיני אותם לקוחות פוטנציאלים. קידום ערוץ יוטיוב זו לגמרי השקעה שעשויה להחזיר את עצמה פי כמה וכמה.

 

לסיכום

יוטיוב הוא אתר אינטרנט פופולרי שיכול לספק פלטפורמה משובחת להקפצת ההכרה שלכם. בעזרת קידום הערוץ והתכנים שלכם, תוכלו להגיע להרבה יותר בתים משחשבתם. איך מקדמים ערוץ יוטיוב? אפשר לעשות זאת בצורה אורגנית עם השקעה ממושכת ותדירה, או בצורה ממומנת הדורשת השקעה כלכלית ותוצאות כמעט מיידיות. בהצלחה רבה! 😊

 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן