icon 0
איך עושים לייב בטיקטוק

איך עושים לייב בטיק טוק?

רשתות חברתיות הפכו להיות כבר מזמן למקום בו ניתן לבצע פעולות רבות. אחת מהאופציות הכי מעניינות ברשתות החברתיות היא היכולת לעלות בלייב מול העוקבים. כלומר תוכלו לשדר לעוקבים את מה שעובר עליכם בצורה ישירה וללא פילטרים. העוקבים מצידם יראו מיד כי מדובר על שידור לייב, ולא על סרטון רגיל. אחת מהרשתות החברתיות המובילות בשנים האחרונות היא רשת הטיק טוק. אם בא לכם לעשות לייב בטיקטוק ואתם שואלים את עצמכם “איך עושים לייב בטיקטוק?” במאמר הבא נעשה לכם סדר.

 

ביטול נעילת טיק טוק לייב

אם הנכם חדשים בטיק טוק יכול להיות שישנה נעילה על האופציה של טיק טוק לייב. מהסיבה הזו אינכם רואים את האפשרות הזאת בין האפשרויות הניצבות לפניכם. ביטול נעילת טיק טוק לייב יאפשר לכם להשיג את האופציה לעלות לשידור חי. מי יכול לבטל את נעילת הלייב של טיק טוק? עליכם להיות מעל גיל 16 כדי שתהיה לכם האופציה לעלות בלייב. מעל גיל 18 יהיה ניתן גם לקבל גיפט על השידורים הישירים שלכם. כמובן שתצטרכו לבחון את המדיניות בהתאם למדינה דרכה אתם מבצעים את החיבור.

 

איך מתחילים שידור לייב בטיקטוק?

על מנת להתחיל שידור לייב בטיק טוק יהיה עליכם ללחוץ על הפלוס בחלק התחתון של האפליקציה. עם לחיצה על הפלוס המסך הקיים מתחלף במסך שבו תראו אתכם דרך המצלמה. תסתכלו פעם נוספת בחלק התחתון שם תראו כל מיני אפשרויות כמו 15 שניות, 60 שניות. תגללו את האפשרויות ימינה עד שתגיעו לאפשרות של לייב. לאחר שתגיעו לאפשרות הזאת המסך מתחלף למסך של שידור חי. ברגע שתלחצו על “GO LIVE” השידור הישיר שלכם יצא לדרך וכולם יוכלו לראות אתכם.

למה אתם לא מצליחים לעשות לייב בטיקטוק

אם אתם שואלים את עצמכם “איך פותחים לייב בטיקטוק?” חשוב שתדעו שעל מנת לעשות לייב בטיקטוק חובה שעמוד הטיקטוק שלכם יחיל את הדברים הבאים:

  • צריך שיהיה לפחות 1,000 עוקבים כדי התחיל לייב בטיקטוק.
  • צריך להיות מעל גיל 16.
  • צריך להיות מעל גיל 18 על מנת לקבל או לשלוח מתנות בטיקטוק.

 

 

איך למקסם את השידור הלייב?

אחרי שאתם מבינים איך לעלות ללייב בטיק טוק יהיה עליכם לחשוב כיצד תוכלו למקסם את השידור. זה שאתם יכולים לשדר בלייב, אין זה אומר שתדעו איך להוציא את המקסימום מהשידור. מה שאנו מציעים לכם לעשות בראש ובראשונה זה להכין תוכנית סדורה מה תרצו להגיד. לשידור החי שלכם אמורה להיות מטרה, אחרת הוא עשוי לשעמם את אלה שעוקבים אחריכם. כמובן שבשידור חי הכל יכול להשתנות, אך עדיין הבסיס אמור להישמר כפי שהוא. אך חוץ מתוכנית לשידור יהיה עוד דברים שתצטרכו לזכור.

הכירו את העוקבים שלכם ותחשבו מה הכי יעניין אותם לשמוע בלייב. הלייב שלכם צריך להיות כזה שמעסיק את העוקבים, כך שהם ירצו להיכנס אליו. אם השידור החי לא באמת יעניין את העוקבים, הם יחפשו שידורים חיים אחרים. תזכרו כי במקביל אליכם ישנם שידורים נוספים שמתקיימים בדיוק באותו הזמן. יהיה עליכם לחשוב איך תוכלו להבדיל את עצמכם מכל השאר ואיך תגרמו לעצמכם להיות מיוחדים. מקסום השידור יגרום לכך שתוכלו על הדרך להגדיל את כמות העוקבים שעוקבים אחריכם ומתעניינים במה שאתם עושים.

איך לעשות לייב בטיקטוק בלי 1000 עוקבים?

החדשות הפחות טובות הן שכרגע אין אפשרות לעשות לייב בטיקטוק ללא 1000 עוקבים.

החדשות היותר טובות הן שאנחנו מציעים שירותי קניית עוקבים בטיקטוק במחירים משתלמים מאוד!

למה צריך לדעת איך עולים ללייב בטיקטוק? 

כדי שתוכלו למקסם את השימוש ברשת החברתית יהיה עליכם להכיר את כל הפיצ’רים. בין אם תשתמשו בפיצ’ר או שלא, זוהי כבר תהיה בחירה שלכם. מה שכן תהיה לכם היכולת לבחור האם לנצל את הפיצ’ר ובאיזו תדירות לעשות זאת. כך לא תמצאו את עצמכם במצב בו אתם מפספסים הזדמנויות שנמצאות מתחת לאף. חשוב לעלות ללייב בטיק טוק על מנת לשקף לעוקבים בדיוק מה קורה אתכם בכל רגע נתון. העוקבים ירצו לדעת כי הם שותפים מלאים לחייכם ואתם מראים להם את עצמכם בלי מסכות. 

בנוסף אנו מציעים גם שירות קידום בטיקטוק, לחצו למידע נוסף.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן