icon 0
קידום בפייסבוק

כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית? והאם כדאי להשקיע?

כבר תקופה ארוכה שחוקי המשחק השתנו בכל הקשור לשיווק ופרסום. הפלטפורמה העיקרית בה משתלם שיכירו אותך היא האינטרנט, ובפרט הרשתות החברתיות. ישנן דרכים שונות ומגוונות לפרסם את העסק שלך ואת השירותים שאתה מציע. דרך אחת מרכזית היא באמצעות פרסום על ידי משפיענים. אז, כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית? למה זה משתלם לך?

שיווק ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולריות בקרב חתך גילים יותר רחב מבעבר. כיום גם כאלו שאינם בני נוער משתמשים וגוללים ברשתות החברתיות השונות כמו פייסבוק, אינטסגרם וטיקטוק. לכן הרשתות החברתיות הפכו לפלטפורמה פופולרית לשיווק – בעלי עסקים רבים קלטו את הפוטנציאל והם פועלים על מנת לפרסם את המוצר או השירות שהם מציעים. מי שמעוניין לשדרג את השיווק שלו, יכול לעשות זאת בעזרת העלאת החשיפה של החשבון שלו או של המוצרים שלו. כל רשת חברתית ייחודית בדרכיה, למשל ניתן להעלות את החשיפה של חשבון יוטיוב בעזרת קניית צפיות ביוטיוב. וברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק ניתן להגביר חשיפה באמצעות פרסום פוסט של משפיענים, אז אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, ולקבל מידע נוסף בנושא במטרה שתוכלו לבחור במשפיען היעיל ביותר עבורכם, המשיכו לקרוא את הכתבה.

מי נחשב למשפיען?

משפיענים אלו אנשים בעלי חשבון פופולרי ברשתות החברתיות וקהל עוקבים משמעותי. לא מדובר בהכרח בסלבריטאים אלא אנשים הנחשבים בעלי ידע בתחום מסוים. מספר העוקבים הוא אינו זה שתמיד קובע, אלא רמת הקשר וההשפעה הנצפית של בעל החשבון עם עוקביו. לכן משפיען יכול להיות גם כזה שיש לו רק אלפים בודדים של עוקבים, ולא בהכרח עשרות או מאות אלפים.

ראו עוד: קניית לייקים לדף פייסבוק עסקי

לפני שעונים על השאלה כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, חשוב שתדעו כיצד לבחור את המשפיען הנכון

הרשתות החברתיות מלאות במשפיענים. לכן, כדי לקנות נכון פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, ולא פחות חשוב ממענה על השאלה כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, חשוב להכיר את הקריטריונים הבאים, שיכולים בהחלט להשפיע על ההחלטה ועל מחיר וכדאיות המשפיען עבורכם. להלן הקריטריונים:

  • קשר טוב עם העוקבים: כאמור, מומלץ להסתכל על הדינמיקה של המשפיען עם קהל העוקבים שלו. הנטייה הטבעית היא לחפש אדם עם עשרות או מאות אלפי עוקבים לפחות, וזה בהחלט גורם חשוב אך לא העיקרי. הדבר הכי חשוב הוא להסתכל עד כמה המשפיען בקשר הדוק עם עוקביו, גם אם הם לא מאוד רבים. ניתן לראות עד כמה עוקביו מגיבים לו לפוסטים, כמה תקשורת יש בסטורי שלו למשל באמצעות תיבת שאלות-תשובות, ועוד.
  • סוג הקהל: אמנם יש הרבה משפיענים אך כל אחד עוסק בנושאים שונים ובעל קהל עוקבים שונה. מומלץ מאוד לחפש את המשפיען שיש לו קהל עוקבים שעשוי להתעניין במוצר שלכם. לדוגמא, משפיען המתעסק בטיפוח וביוטי, ככל הנראה בעל קהל עוקבים שמתעניין בתחום זה. לכן, כדאי לבעל עסק שיש לו מוצר טיפוח או מוכר שירותי ביוטי, ליצור קשר עם אותו משפיען על מנת שיפרסם אתכם בעמוד שלו.
  • הרשת החברתית בה הוא מוביל: לא כל משפיען בעל קהל איכותי של עוקבים באינסטגרם יבלוט בהכרח גם בפייסבוק או בטיקטוק. לכן, יש לבדוק מראש היכן תחום הפעילות שלו, ולבדוק האם אותה רשת חברתית מתאימה לקהל יעד שלכם.

כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית?

מחירו של פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית משתנה על פי פרמטרים שונים. ראשית, המחיר משתנה אם מדובר בסטורי או בפוסט. לרוב, מחירו של סטורי יהיה זול יותר ממחירו של פוסט. בנוסף, כמות העוקבים כמובן משמעותית מאוד כשמדובר בתמחור – משפיען עם עשרות או מאות אלפי עוקבים, יכול לגבות סכומים גבוהים מאוד של תשלום. בהתאם לכך טווח המחירים הממוצע של פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית יכול לנוע בממוצע בין 50 דולר לבין 50 אלף דולר, כאשר פוסט של משפיענים מפורסמים מאוד עם מיליוני עוקבים יכול לעלות גם מעל למיליון דולר לפוסט.

מה הם היתרונות בשיווק בעזרת פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית?

אז לאחר שהבנו כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, כדאי שנבין למה זה משתלם.

  • חשיפה: כאשר משפיען מפרסם את המוצר שלכם, הוא אוטומטית מקבל חשיפה איכותית. אם תבחרו במשפיען הנכון, שיש לו קשר טוב עם קהל העוקבים שלו, וכן קהל העוקבים שלו מתעניין בעולם תוכן המשתייך למוצר שלכם – החשיפה תחשב איכותית. חשיפה איכותית היא כזו המגיעה לקהל אנשים גדול ורלוונטי.
  • אמינות: קהל העוקבים האדוקים של אותו משפיען נוצר על ידי מתן אמון במשפיען. אנשים עוקבים אחרי תוכן שמעניין אותם ומחשיבים אותו לאיכותי. לכן, אם משפיען יפרסם את המוצר או השירות שלכם, זה אוטומטית יוסיף לאמינות שלכם מול העוקבים שלו. כמו כן, משפיענים עובדים קשה כדי להגביר את האמינות שלהם, בכך שהם ישתדלו לשווק דברים איכותיים שיהיו טובים עבור הקהל שלהם. שיווק מוצר לא טוב יכול לפגוע בתדמית של המשפיען עצמו. לכן, המחשבה הטבעית של העוקבים היא שאם אותו משפיען מפרסם את המוצר או השירות המסוים, הוא כנראה טוב ושווה לסמוך עליו.
  • הנעה לפעולה: שילוב של שני הדברים – חשיפה ואמינות, יוצרת הנעה לפעולה. כאשר הקהל הנכון חשוף למוצר או לשירות שלכם, וכן הם מכירים אותו בדרך אמינה מבחינתם, זה מגדיל את הסיכויים של הנעה לפעולה. כך תקבלו לא רק לידים רבים, אלא לידים חמים שסביר להניח שיסגרו עסקה ויגדילו משמעותית את הרווחים שלכם.

ומה הלאה?

לא מספיק רק לקנות פוסט של משפיען, והשאלה כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית היא לא המשתנה היחיד שחשוב, ורצוי מאוד להבין כי התהליך השיווקי ממשיך גם לאחר מכן. לאחר שקניתם פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, אל לכם להוריד את הרגל מהגז. מומלץ מאוד לפקח על זרימת הלידים שלכם לפני ואחרי העלאת הפוסט. שימו לב עד כמה הפוסט הועיל לכם כדי שתוכלו ללמוד להבא, האם אותו משפיען טוב עבורכם או שמא כדאי לשנות כיוון. כמו כן, במקרים בהם המשפיען העלה פוסט, כדאי מאוד לעקוב אחר המעורבות בפוסט – עד כמה אנשים מגיבים והאם הם חיוביים או שליליים לגביו.

לסיכום

מענה על השאלה כמה עולה פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית הוא קצת מורכב, מושפע ממגוון פרמטרים, וטווח המחירים שלו רחב מאוד. חשוב שתדעו, כי גם אם מדובר רק בקניית פוסט בודד של משפיענים ברשת החברתית, זה עשוי להשפיע רבות על העסק שלך. כאשר משפיען מפרסם את המוצר או את השירותים שלך, זה מעלה את סיכויי ההצלחה. כמובן, כדאי לעשות זאת לאחר בדיקת שטח מעמיקה – יש לבחון משתנים רבים קודם לכן, וכך לבחור את האדם הנכון עם הקהל הנכון. אם תעשו זאת נכון, צפויה לכם עלייה משמעותית בלידים החמים ובהגדלת הרווח.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן