icon 0
מדריך לשחזור חשבון אינסטגרם

מדריך: איך ניתן לשחזר חשבון אינסטגרם שנפרץ?

אם אתה מודאג מכך שחשבון האינסטגרם שלך ייפרץ, הצעדים הראשונים שאתה יכול לנקוט כדי להגן עליו, והצעדים שאתה יכול לנקוט אם הגרוע מכל כבר קרה. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לשחזר חשבון אינסטגרם פגום, וכמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע זאת מלהתרחש בעתיד. פריצת חשבון האינסטגרם שלך היא מצב רציני – אין ערובה שתוכל לשחזר את חשבון האינסטגרם הפרוץ שלך. גם אם בסופו של דבר תחזיר את השליטה, תהליך שחזור החשבון ייקח זמן ומתסכל.

למרבה המזל

ברוב המקרים, לא קשה לאחזר את חשבון האינסטגרם שלך. אם אתה מגלה שהתנתקת מחשבון האינסטגרם שלך ולא יכול להיכנס שוב, אנא עקוב אחר השלבים שלהלן כדי לשחזר את חשבון האינסטגרם הפגום שלך. אם תגלה שהאקר יכול להחליף את כתובת הדוא”ל, מספר הטלפון או שיטה אחרת שניתן להשתמש בה כדי לגשת מחדש לחשבון שלך, תוכל לדווח על כך באינסטגרם. אם לא ניתן לשחזר את הסיסמה בגלל שההאקר שינה את הסיסמה מהר מדי, השלב הבא הוא לדווח עליה ישירות באינסטגרם.

זה אמור להפעיל בקשה כללית באינסטגרם ליידע אותם שהחשבון שלך נפרץ. לאחר מכן תופנה לטופס זה (למטה), אותו תוכל לשלוח אל הבוטים של תמיכה של IG, המצביעים על כך שחשבונך נפרץ.

אם התמונה ששלחת תואמת לתמונות בחשבון שלך וצוות אינסטגרם יכול לאשר שזה אכן אתה

עליך לקבל מייל מאינסטגרם מיד לאחר הכניסה לחשבונך. אינסטגרם תשלח לך אימייל כדי לעזור לך לשחזר את חשבונך. אינסטגרם תשלח לך אימייל עם הוראות כיצד לאפס את הסיסמה שלך.


רובוט לאינסטגרם

רוצים לקבל קידום אוטומטי לאינסטגרם עם העלאת עוקבים אמיתיים 24 שעות ביממה?


הצטרפו כעת לשירות הרובוט המוביל והחדשני בישראל שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות בקידום החשבון שלכם!

להצטרפות ומידע נוסף לחצו כאן


אם אתה חושב ששם המשתמש שלך השתנה במהלך פריצת הג’יל ואינך יכול להתחבר או למצוא את חשבון האינסטגרם שלך

ייתכן שתוכל להשתמש באפליקציה כדי להגיע למקום כלשהו. אם אתה עדיין לא מצליח להיכנס לחשבון האינסטגרם שלך, אתה יכול לבקש מאינסטגרם לשלוח לך קישור כניסה לכתובת האימייל או למספר הטלפון שלך. כאשר אתה מקבל אימייל או הודעת טקסט מאינסטגרם, אתה יכול להשתמש בקישור זה כדי להיכנס לחשבון שלך.

תדע שהחשבון שלך הושבת כי תופיע הודעה שתודיע לך בפעם הבאה שתנסה להיכנס

אלא אם כן אתה אחד מהקורבנות הבודדים של פריצת אינסטגרם על ידי פושע, ייתכן שתגלה שסיסמת החשבון שלך שונתה כך שאינך יכול להתחבר כרגיל. אם אינך יכול יותר להיכנס לחשבון שלך וחושד שהאקר שינה את הסיסמה שלך, תצטרך להשתמש בשחזור חשבון אינסטגרם.

הדף איפוס סיסמה מופיע

ומבקש את כתובת הדוא”ל או שם המשתמש המשויכים לחשבון שלך. אם החשבון שלך נפרץ, כנראה שהסיסמה שלך שונתה, כך שאינך יודע את הסיסמה הנוכחית שלך, אבל אתה יכול להזין את הסיסמה “הישנה” שבה השתמשת לפני שחשבונך נפרץ. על ידי איפוס הסיסמה ויציאה, תוכל להבטיח שאף אחד אחר לא מחובר לחשבון שלך לפני שתבצע שינויים נוספים. אתה יכול להיכנס לחשבון Google שלך באמצעות פרטי הכניסה והסיסמה המקוריים שלך ולאחר מכן לשנות את הסיסמה שלך.

אם חשבון Google שלך נפרץ ואתה לא יכול יותר להתחבר

תצטרך לבצע את השלבים בסעיף תמיכת החשבון כדי לוודא שהחשבון שלך הוא שלך. כדי לעזור לאינסטגרם לאמת שאתה הבעלים של החשבון, אתה יכול לבקש שישלחו לך קישור כניסה לכתובת האימייל או למספר הטלפון שלך. אם מסיבה כלשהי אין לך אימייל מאינסטגרם, ישנן שתי אפשרויות נוספות בדף העזרה להתחבר.

אם קישרת לאחרונה את חשבונך לפייסבוק, תוכל להשתמש בפייסבוק כדי לשנות שוב את כתובת האימייל שלך באינסטגרם וגם לשנות את הסיסמה שלך. כדי לבדוק את פרטי הקשר המאוחסנים באינסטגרם, עבור אל הגדרות> חשבונות> מידע אישי.

זכור

לעולם אל תיכנס לאתר כלשהו עם פרטי התחברות לאינסטגרם, הימנע ממתן גישה לאפליקציות צד שלישי לפרטי החשבון שלך, וזכור את נוהלי האבטחה המקוונים הכלליים שלך. אם אי פעם השתמשת באינסטגרם כדי להיכנס לאפליקציות ואתרים של צד שלישי שאינך משתמש בהם יותר, ודא שאין להם יותר גישה לפרטי החשבון שלך. אתה יכול לבטל גישה לאפליקציה של צד שלישי באתר אינסטגרם על ידי לחיצה על קישור זה.

לחץ על ‘הכניסה שלי אינה חוקית’ במסך הכניסה ואינסטגרם תבקש ממך לשלוח קוד אבטחה באמצעות SMS או דואר אלקטרוני

אם מידע אחר (כגון הסיסמה שלך) השתנה גם הוא ואתה לא יכול לאפס את כתובת הדוא”ל שלך, בקש קישור לכניסה לאינסטגרם או קוד אבטחה. לאחר קבלת מידע אימות זה, הם ישלחו הוראות כיצד לשחזר את החשבון.

אם פוסטים בדף שלך נמחקו בטעות

תוכל ללמוד כיצד לשחזר פוסטים שנמחקו באינסטגרם כאן. אם תעקוב אחרי המדריך הזה במהירות לאחר שהבחנת בכניסה לקויה, הודעות חשודות או מידע שונה, יש סיכוי טוב שתוכל להחזיר את חשבונך. אם אתה חושב שהאינסטגרם שלך נפרץ, הנה מה שאתה יכול לעשות. אם אינסטגרם מגלה שייתכן שהסיסמה שלך נגנבה, שינוי הסיסמה שלך באינסטגרם ובאתרים אחרים עוזר לשמור על אבטחת החשבון שלך ומונע פריצה עתידית.

שימוש בסיסמה חזקה ייחודית לחשבון האינסטגרם שלך יכול לעשות דרך ארוכה ולהקשות על רמאים לקבל גישה לפרטי החשבון שלך

האקרים בדרך כלל משנים את הסיסמה שלך מיד, אבל לפעמים יש לך מזל ואתה עדיין יכול לגשת לחשבון שלך דרך הכניסה השמורה שלך. עם גישה לדוא”ל או לטלפון שלך, האקרים יכולים להשיג את קודי האימות הדרושים כדי להיכנס לחשבון שלך מבלי לדעת את הסיסמה שלך. אם שיטת קישור הכניסה לא עובדת, אתה יכול לנסות לשחזר את חשבון האינסטגרם הפרוץ שלך עם קוד אבטחה.

אינסטגרם גם נותן לך סדרה של קודים שבהם אתה יכול להשתמש

כדי לקבל קודים באמצעות הודעת טקסט כאשר אין לך טלפון. אם תעברו למדור האבטחה של האפליקציה, תוכלו לראות אילו מיילים אינסטגרם שלחה לכם ב-14 הימים האחרונים, מה שיעזור לכם לאמת את האותנטיות של המיילים שלכם. אם אתה מקבל אימייל עם שם משתמש אינסטגרם יוצא דופן, זה עשוי להצביע על כך שהחשבון שלך אינו מאובטח מספיק. אם מישהו ינסה לאפס את הסיסמה שלך או אינסטגרם יזהה פעילות חשודה בחשבון שלך, הפלטפורמה תשלח לך אימייל שיודיע לך על השינוי, מה שאומר שאתה צריך לפעול במהירות.

אין לך דרך להיפרץ אם רק תשיב ל-DM באינסטגרם. אינסטגרם היא אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר, כך שהיא ללא ספק מטרה מצוינת עבור פושעי סייבר המעוניינים לפרוץ חשבונות.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן