icon 0
גט בוסט ישראל

מתי להעלות תמונה לאינסטגרם? אלו השעות והימים עם התנועה הטובה ביותר לעשות זאת

אינסטגרם הוא אחד מאתרי המדיה החברתית הפופולריים ביותר על פני כדור הארץ, ומסיבה טובה – הוא קל לשימוש, יש לו בסיס משתמשים עצום, והוא עמוס בתוכן מדהים. אבל זה שאינסטגרם פופולרי להפליא לא אומר שאתה יכול פשוט לפרסם מה שאתה אוהב מתי שאתה רוצה! במאמר זה, אנו הולכים לתת לך פירוט של מתי להעלות את התמונה שלך לאינסטגרם, כדי שתוכל למקסם את התנועה שלך ולהגיע לעוקבים פוטנציאליים.

מתי להעלות תמונה לאינסטגרם

אם אתם שואלים את עצמכם “איזה תמונות להעלות לאינסטגרם” ומחפשים להגדיל את העוקבים שלכם באינסטגרם, העלאת תמונה במהלך השעות והימים האלה כנראה תביא לכם את המעורבות הגדולה ביותר.

יום שני: היום העמוס ביותר להעלאות באינסטגרם, כאשר למעלה מ-60 אחוז מהמשתמשים מעלים תמונות ביום זה.

יום שלישי: היום השני הכי עמוס בהעלאות אינסטגרם, וגם היום עם שיעור המעורבות הגבוה ביותר.

יום רביעי: יום דל פעילות יחסית למשתמשי אינסטגרם, כאשר רק כשליש מהמשתמשים מעלים תמונות ביום זה.

יום חמישי: היום האחרון בחודש הוא יום לא פעיל יחסית עבור משתמשי אינסטגרם, כאשר רק כחמישית מהמשתמשים מעלים תמונות ביום זה.

הימים הטובים ביותר בשבוע להעלות תמונה לאינסטגרם

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים מתי להעלות תמונה לאינסטגרם, כמו השעה ביום והיום בשבוע. עם זאת, גורם אחד שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא התנועה.

לפי חברת הניתוח של המדיה החברתית SocialBakers, היום הטוב ביותר בשבוע להעלות תמונה לאינסטגרם הוא יום שבת. הדבר נובע בין השאר מתנועה גבוהה יותר בשבתות מאשר בכל יום אחר בשבוע.

עם זאת, ישנם גם ימים מסוימים עם תעבורה גבוהה שהם טובים יותר מאחרים. לדוגמה, ביום רביעי יש תעבורה גבוהה בגלל חשבונות אינסטגרם פופולריים שמפרסמים תוכן חדש באותו יום.


רובוט לאינסטגרם

רוצים לקבל קידום אוטומטי לאינסטגרם עם העלאת עוקבים אמיתיים 24 שעות ביממה?


הצטרפו כעת לשירות הרובוט המוביל והחדשני בישראל שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות בקידום החשבון שלכם!

להצטרפות ומידע נוסף לחצו כאן


השעות והימים הטובים ביותר להעלות תמונה לאינסטגרם

מתי להעלות תמונה לאינסטגרם? אלו השעות והימים עם התנועה הטובה ביותר לעשות זאת.

השעות הטובות ביותר להעלות תמונה לאינסטגרם הן בימים שני-שישי בין השעות 9:00-12:00. הימים הטובים ביותר להעלות תמונה הם ביום שלישי, רביעי וחמישי.

הזמן הגרוע ביותר להעלות תמונה לאינסטגרם

אם אתם חושבים להעלות תמונה לאינסטגרם, אין זמן טוב יותר מעכשיו. להלן השעות והימים עם התנועה הטובה ביותר לעשות זאת:

יום שני: היום הטוב ביותר להעלות תמונה לאינסטגרם הוא יום שני. הסיבה לכך היא שביום שני יש את שיעור המעורבות הממוצע הגבוה ביותר בכל יום אחר.

יום שלישי: ביום שלישי יש את שיעור המעורבות הממוצע השני בגובהו בכל יום אחר. זה כנראה בגלל שאנשים פעילים יותר במדיה החברתית בימי שלישי.

יום רביעי: ביום רביעי יש את שיעור המעורבות הממוצע השלישי בגובהו בכל יום אחר. סביר להניח שהסיבה לכך היא שאנשים מתחילים בדרך כלל את שבוע העבודה שלהם ביום רביעי וייתכן שהם ירצו לשתף תמונות מסוף השבוע שלהם.

יום חמישי: ביום חמישי יש את שיעור המעורבות הממוצע הרביעי בגובהו בכל יום אחר. סביר להניח שהסיבה לכך היא שאנשים מתחילים בדרך כלל את שבוע העבודה שלהם ביום חמישי וייתכן שהם ירצו לשתף תמונות מסוף השבוע שלהם.

יום שישי: ביום שישי יש את שיעור המעורבות הממוצע החמישי בגובהו בכל יום אחר. סביר להניח שהסיבה לכך היא שאנשים מתחילים בדרך כלל את שבוע העבודה שלהם ביום שישי וייתכן שהם ירצו לשתף תמונות מסוף השבוע שלהם.

ראו גם: קידום באינסטגרם

למה חשוב להעלות תוכן לאינסטגרם בזמן מסוים?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים. הוא פופולרי בזכות התוכן המבוסס על תמונות ויש לו למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים. האפליקציה ניתנת להורדה ולשימוש בחינם, מה שהופך אותה לאפשרות אטרקטיבית עבור עסקים ואנשים פרטיים המעוניינים לבנות קהל עוקבים.

מכיוון שאינסטגרם היא פלטפורמה כה פופולרית, חשוב להעלות תוכן בזמנים שיניבו את מירב התנועה. לפי מחקר של Socialbakers, הזמן הטוב ביותר להעלות תוכן לאינסטגרם הוא בין 14:00 ל-16:00 בימי חול. זה נובע מהעובדה שזה כאשר אנשים בדרך כלל מחוברים וסביר יותר שהם משתמשים באפליקציה.

איך התנועה משפיעה על מתי אתה צריך להעלות תמונה לאינסטגרם

כשאתה מעלה תמונה לאינסטגרם, יש לזכור כמה דברים:

-השעות והימים עם התנועה הטובה ביותר לעשות זאת שונים עבור כל חשבון.

-לכמה חשבונות יש ספירת משתמשים פעילים יומית (DAU) גבוהה יותר מאחרים, מה שמשפיע על כמות התנועה שהם מקבלים.

-כמה חשבונות פופולריים יותר מאחרים ומקבלים יותר צפיות, כך שהעלאת תמונה בשעות השיא יכולה להביא לחשיפה טובה יותר לחשבון שלך.

סיכום

אם אתם מחפשים להגדיל את טווח ההגעה של חשבון האינסטגרם שלכם, חשוב להעלות תמונות בשעות ובימים מסוימים. לפי אינסטגרם, הזמן הטוב ביותר לפרסם בממוצע הוא בין 06:00 ל-12:00 PST, עם ווליום גבוה במיוחד ב-9:00 ו-10:00. בנוסף, אינסטגרם ממליצה להעלות תמונות בימי שני וחמישי לקבלת שיעורי המעורבות הגבוהים ביותר.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן