icon 0
איך לקבל הרבה לייקים

איך לקבל הרבה לייקים?

אין מי שלא רוצה לקבל הרבה לייקים. כשאנחנו מקבלים לייקים אנחנו מרגישים את הטפיחה הזו על הגב: יש לנו מה להגיד, אוהבים אותנו, ובעיקר יש לנו השפעה על העוקבים שלנו.

אנחנו ב-getboost מתמחים בקידום במדיה חברתית. אחת הקטגוריות הכי נפוצות אצלנו היא הלייקים, ובפוסט הזה אנחנו הולכים לספר לכם בדיוק איך לקבל הרבה לייקים.

אוקי, אז למה בכלל צריך לייקים? (חוץ מההרגשה הטובה)

אבל זה לא הכול: אם לייקים של פרופיל פרטי הוא בעיקר עבור התחושה הטובה, לייקים עבור פרופילים מקצועיים או עסקים יכולים להביא לנו הרבה מאוד חשיפה ובטווח הארוך גם לקוחות חדשים.

דבר דומה מתרחש עם משפיעני רשת או מותגים שתלויים בלייקים לפוסטים על מנת “להאכיל” את האלגוריתם של הרשתות החברתיות ולהגיע לקהל עוקבים גדול יותר. 

המשמעות של קהל עוקבים גדול יותר היא אפשרות לפנות ליותר מפרסמים, להיכנס ליותר שיתופי פעולה ובסופו של דבר להפוך את החשבון לרווחי יותר.

טוב, אז איך אני משיג עוד לייקים?

בגדול יש שתי שלוש אפשרויות לקבל עוד לייקים:

1.להשתמש בקידום ממומן בתוך הרשתות החברתיות

2.לקנות לייקים ישירות משירותים כמו getboost.co.il

3.לצבור לייקים בצורה אורגנית

קבלת לייקים באמצעות מודעות ממומנות

היום לכל הרשתות החברתיות יש אפשרות פרסום ממומן כזו או אחרת. האופציה הכי פשוטה לקבלת לייקים עם מודעות היא הצגת מודעה לפוסט ספציפי מתוך רצון שהגולשים יעשו לו לייק.

מתי זה יכול להיות שימושי? בעיקר כאשר אתם רוצים לקדם מוצר או אירוע בטווח הקצר ולפנות לקהל מאוד ספציפי. יש גם אפשרות לפנות לעוקבים או חברים של מי שכבר עשה לייק למודעה.

יש גם מודעות שלא נועדו להגדיל חשיפה לפוסט ספציפי, אלא לצבור עוד עוקבים. לפעמים עוקב שווה ללייק ולפעמים לא, תלוי על איזו רשת אנחנו מדברים.

קניית לייקים 

קניית לייקים לאינסטגרם או כל רשת אחרת יכולה להיות מעולה אם אתם רוצים לקבל הרבה לייקים בזול. הבעיה היא שיש בשוק הרבה חברות קיקיוניות שימכרו לכם לייקים מבוטים או משתמשים פיקטיביים. ברגע שהמשתמשים האלו ימחקו, גם האלגוריתם יבין שאין הרבה משמעות ללייקים האלו ולמעשה זרקתם את הכסף שלכם לפח.

לכן חשוב למצוא חברה עם המלצות שיש לה רקורד טוב ויכולה לתת לכם לייקים ממשתמשים אמיתיים בשוק המקומי (לא כל כך הגיוני שמשתמש מאינדונזיה יעשה לייק למשפיען ישראל שמדבר עברית…).

לצבור עוד לייקים באופן אורגני

זו השיטה הישנה שבה יוצרים תוכן מושך וויראלי כדי לצבור עוד לייקים. 

למי היא יכולה להתאים? משפיעני רשת בתחילת דרכם בדרך כלל יהיו חייבים להשיג לייקים בצורה אורגנית על מנת שיוכלו למשוך קהל יעד ספציפי שמחפש משהו ייחודי.

 אין הרבה טעם בכמות אדירה של עוקבים שאין ביניהם קשר והדבר גם ישפיע לרעה על שיעורי המעורבות שהאלגוריתמים של הרשתות החברתיות מחפשים.

אז איך בדיוק עושים את זה? זו השאלה הכי גדולה שלא תמיד יש עלייה תשובה. לפעמים אין בררה אלא ללכת על השיטה הידועה והמוכרת של ניסוי וטעיה.

ובכל זאת ניתן לכם כמה עצות טובות:

1.עבור סרטונים ו”לייבים” אתם לא חייבים לקנות ציוד באלפי שקלים, אבל חשוב להשקיע בתאורה טובה, מיקרופון לבדוק שהפוקוס טוב, שאין כל מיני דברים שלא תרצו שיראו ברקע וכו’. 

2.זו לא בושה לחקות את המתחרים אם אתם חושבים שאתם יכולים לעשות את מה שהם עושים טוב יותר.

3.בדקו אם אפשר ליצור פרופיל עסקי (או פרופיל “יוצר”, Creator) בחינם. אלו בדרך כלל יספקו לכם יותר מדדים כמו למשל תפוצה וחשיפה לפי שעות, שיעור מעורבות, חתכים גאוגרפים ודמוגרפים וכו’. 

שאלות נפוצות

האם לייקים זה מספיק כדי להגדיל את המעורבות של העוקבים?

לא. גם אם תקבלו 20,000 לייקים לכל פוסט, אתם צריכים לעודד את הגולשים שלכם לכתוב תגובות ולהגיב להם בחזרה. אלו נקראים מדדי מעורבות (Engagement) והם מאוד חשובים לאלגוריתם של הרשת החברתית.

אפשר לעשות את זה באמצעות קריאה לפעולה בתוך הטקסט של הפוסט או אפילו על גבי התמונה או הסרטון שאתם מעלים.

מה היחס הנכון להוספת לייקים עבור חשבון חדש?

אין ממש מספר “נכון”. אבל באופן כללי, אתם צריכים להסתכל על כמות החשיפה שאתם מקבלים לפוסטים (לא מספר העוקבים) ולדאוג לכך שכמות הלייקים תהיה הגיונית, בערך עד 10% או 15%.

אחרי הכול, זה לא ממש הגיוני שאם 200 אנשים קראו את הפוסט שלכם,150 (שהם 75%) יעשו לו לייק, נכון?

על מה חשוב להסתכל חוץ מהמחיר של הלייקים?

קודם כל, אם אתם רוצים לרכוש כמה עשרות לייקים בסך הכול, ברוב המקומות לא תצטרכו לשלם יותר מכמה עשרות שקלים.

אם לעומת זאת החלטתם לקנות אלפי לייקים, יש כמה דברים שאנחנו ממליצים לעשות:

1.לבקש לראות תמונות של כמה פרופילים אמיתיים שהחברה משתמשת בהם (כמובן שהפרטים האישיים יהיו מטושטשים).

2.לבדוק אם לחברה עצמה יש פעילות ברשתות החברתיות ועד כמה הפרופילים שלה פעילים…

3.לבדוק אם יש אפשרות לרכישת לייקים מדורגת / מנוי לייקים (כל פעם מתווספים X לייקים לפוסט חדש שאתם מעלים).

 קפיצה גבוהה מדי בכמות הלייקים או יחס לא הגיוני מבחינת לייק / פוסט עשויים להיראות חשודה גם אם הם כולם אמיתיים.

Getboost מזניקה אתכם קדימה!

גט בוסט” מתמחה בכל מה שקשור לקידום ובוסטים ברשתות חברתיות. אצלנו תוכלו למצוא חבילות לייקים, עוקבים, צפיות ותגובות לרשתות המובילות: אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, יוטיוב ועוד. 

אז למה אתם מחכים? התור להמראה הבאה כבר נפתח!

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן