icon 0
קידום ברשתות חברתיות 

קידום ברשתות חברתיות 

רשתות חברתיות, הן מזמן כבר לא רק פלטפורמות בהן מבלים גולשים על מנת להעביר את הזמן, לייצר קשרים חדשים או לחדש קשרים ישנים ולעלות תמונות ופוסטים. רשתות חברתיות הן כלי עסקי לכל דבר שנועד, בראש ובראשונה, לקדם עסקים, בעלי מקצוע, מוצרים, שירותים ואירועים. מי שלא נמצא ברשתות חברתיות ומקדם את עצמו, מוותר על נתח שוק משמעותי מאוד.

אנחנו בחברת גט בוסט, מתמחים בקידום ברשתות חברתיות, בין היתר דרך קניית מעורבות. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו להרחיב את החשיפה שלהם ברשתות חברתיות בדרכים שונות, כך הם יכולים להגיע לגולשים רבים יותר, להציע להם מוצרים ושירותים ולהגדיל את קהל הלקוחות שלהם.

קידום ברשתות חברתיות – למה חשוב שתשקיעו בזה

על פי הערכות, היום למעלה מ-5 מיליארד אנשים בעולם משתמשים ברשתות חברתיות. מדובר למעשה בפלטפורמות הפופולאריות ביותר ברשת וללא ספק בכלי השיווקי הגדול ביותר שיש. המספר מתייחס לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, אך גם לרשתות קטנות ונישתיות, כמו למשל, לינקדאין. 

קידום ברשתות חברתיות מאפשר לכם ליהנות מ:

  • גידול בחשיפה לעסק ולמותג שלכם.
  • חיזוק הקשר והאמון עם גולשים ולקוחות פוטנציאליים.
  • אתם יכולים להשתמש ברשתות חברתיות בשביל לקבל נתונים ואפיונים של לקוחות ולהיעזר בהם לצורכי מכירות ופרסום. 
  • רשתות חברתיות מאפשרות לכם להפיץ מידע, לשווק מוצרים ושירותים, למתג את עצמכם ועוד. 

בשביל להבין את החשיבות של רשתות חברתיות והקידום בהן, לא מספיק להסתכל רק על הנתון כמה אנשים חברים וגולשים ברשתות, אלא מספיק להסתכל על נתונים שמתייחסים לפרסום. לדוגמא, על פי מחקרים למעלה מ-60% מהצרכנים מעדיפים היום לחפש מידע על מוצרים ושירותים ברשתות חברתיות ולא במקומות אחרים, לפני שהם רוכשים אותם. בתי עסק שמשתמשים ברשתות חברתיות לצורכי קידום, נהנים מגידול של יותר מ-25% בכמות הלידים האיכותיים שהם מקבלים.

במילים אחרות, רשתות חברתיות הן כלי שגולשים משתמשים בו לצורכי מחקר לפני שהם רוכשים מוצרים ושירותים ובהתאמה עולה כמות הלידים של בתי עסק שיודעים לקדם את עצמם ולהציע את המוצרים שלהם בצורה נכונה. 

קידום ברשתות חברתיות – מה ניתן לקדם?

 

נהוג לחשוב שרשתות חברתיות מיועדות רק לקידום של בעלי מקצוע או עסקים, בכל התחומים האפשריים. אך הן משמשות לקידום של כל דבר, ארגון, מוצר, שירות וכל דבר אחר. 

ניתן לקדם ברשתות חברתיות עסקים, בעלי מקצוע, ארגונים, עמותות, מוסדות ציבור, אירועים, מוצרים, שירותים, מיתוג אנשים ועוד. כל דבר שרוצים לקדם ולשווק.  אין הגבלה, כל עוד לא מדובר על קידום דברים שמנוגדים לתקנון הרשת.

קידום ברשתות חברתיות – כיצד אפשר לבצע אותו?

 

רשתות חברתיות, כאמור, הן כבר לא רק פלטפורמות בהן הגולשים משתמשים בשביל ליצור קשרים חדשים או לחדש קשרים ישנים. מדובר במערכות עסקיות לכל דבר שפועלות במטרה לעזור לבתי עסק לקדם את עצמם, ובתמורה פועלות בשביל להרוויח כסף. לכן, הן מציעות דרכים שונות כיצד אפשר לבצע בעזרתן קידום לעסק, מוצר, שירות, אירוע או כל דבר אחר. 

כלים לקידום:

1.קידום אורגני – מדובר בשיטה הפשוטה והזולה ביותר. קידום אורגני כולל יצירת תוכן איכותי, שימוש בהאשטגים, פרסום בקבוצות ועוד. זו שיטה פשוטה, הרשת לא גובה כסף עבורה, אך היא לא משפיעה באופן משמעותי על הקידום. לכן לא משתלם להסתפק רק בכלי זה. 

אחת הדרכים לקידום אורגני איכותי הוא ניהול קהילות וקבוצות. כך אפשר לשלוט בפרסום ולייצר תקשורת פעילה וישירה מול גולשים שמתעניינים בתחום. 

2.קידום ממומן. בדומה לפרסום בגוגל ובמקורות אחרים באינטרנט, קידום ממומן מתבסס על פרסום בתשלום, על פי פילוח קהל יעד (מין, גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד). זו אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לבצע קידום ברשתות חברתיות.

3.שיתופי פעולה. בשנים האחרונות ניתן ליהנות מיצירת שיתופי פעולה עם אושיות רשת, משפיענים, בלוגרים וגורמים אחרים שיש להם נוכחות גדולה ברשתות חברתיות. לדוגמא, בית עסק שרוצה לקדם את עצמו בתחום האוכל, יכול לבצע שיתוף פעולה עם אושיית רשת שמתמחה באוכל ויש לה עוקבים רבים בעמוד הפרטי שלה. תמורת תשלום, היא תפרסם את בית העסק וכך תגדיל את החשיפה אליו.

4.קניית מעורבות. אנחנו בחברת גט בוסט מתמחים בכל הנושא של קניית מעורבות ברשתות חברתיות. הרעיון הוא, רכישת לייקים, שיתופים וצפיות. כך מייצרים נפח חשיפה משמעותי לעמוד של בית העסק ומעלים את האמינות שלו. זה עוזר למשוך אליו גולשים נוספים. 

השירותים שאנחנו מתמחים בהם: קידום בפייסבוק, קידום באינסטגרם, קידום בטיקטוק, קידום ביוטיוב ועוד…

קידום ברשתות חברתיות – איך מבצעים אותו בצורה נכונה

 

קידום ברשתות חברתיות מחייב אסטרטגיה מתאימה לצרכים שלכם. האסטרטגיה צריכה להתבסס על תוכנית ארוכת טווח מצד אחד ותוכנית תוכן חודשית מצד שני. המטרה היא לייצר יעדים ארוכי טווח וגם יעדים קצרי טווח, בצורה כזו אפשר יהיה למדוד את ההצלחה של קידום בצורה נכונה. 

הקידום חייב להתבסס על: פילוח קהל היעד אליו רוצים להגיע, שילוב של תכנים ויזואלים וטקסטואליים, שימוש נכון בתקציב המיועד לצורכי הקידום ואיזון בין סוגים שונים של סוגי קידום (ממומן, אורגני ואחרים). 

בסופו של דבר, המטרה היא למצוא את הדרך לבצע קידום נכון ולהשתמש בכלים שיאפשרו למדוד את התוצאות בצורה אמינה, הן בשביל להשתפר והן בשביל לראות האם הושגו היעדים שהצבתם לעצמכם. 

קידום ברשתות חברתיות – למה צריך לשים לב?

1.חשוב שהקידום יהיה אמיתי ומבוסס על תוכן אמיתי. 

2.חשוב לשמור על אותנטיות, מקוריות ויצירתיות.

3.התאמה לפלטפורמה ולקהל הגולש בה. 

4.חשוב לבדוק החזר השקעה ולשם כך יש לייצר מדדים אמיתיים שיאפשרו לבחון את התוצאות. 

קידום ברשתות חברתיות – כמה יעלה לכם לקדם את העסק שלכם?

 

עלויות קידום ברשתות חברתיות משתנות בהתאם לסוג הקידום ולכלים בהם משתמשים. 

בעיקרון, קידום ממומן יכול לנוע בין 1000 שקל ל2500 שקל בקרב עסקים קטנים, בעוד שעסקים גדולים, חברות ותאגידים, ישלמו עשרות אלפי שקלים לקידום. 

לעומת זאת, קניית מעורבות ברשתות חברתיות, נעה בין מאות שקלים לאלפי שקלים. זה תלוי בסוג המעורבות ובהיקף שלה.

קידום ברשתות חברתיות – למה חשוב שתעסיקו איש מקצוע מנוסה?

 

היום, קידום ברשתות חברתיות הוא מקצוע לכל דבר. לא כל אחד יכול לבצע אותו. גם אם אתם חושבים שיש לכם הבנה ומומחיות ברשתות חברתיות, אם אינכם אנשי מקצוע ואתם לא עוסקים בשיווק דיגיטלי ברשתות חברתיות, מוטב שתימנעו מכך ותגייסו איש מקצוע שיעשה זאת בשבילכם. אחרת אתם עלולים לבזבז זמן, כסף ומוניטין לחינם. איש מקצוע טוב יעזור לכם לקדם את העסק שלכם ברשתות חברתיות בצורה מקצועית ונכונה.

יתרונות של גיוס איש מקצוע לקידום ברשתות חברתיות:

  • הוא יחסוך לכם זמן וכסף. 
  • ימנע מכם לבצע טעויות יקרות.
  • ידע לבנות אסטרטגיה מתאימה לצרכים ולתקציב שלכם. 
  • הוא מכיר את הנושא לעומק, כוללת טרנדים ואופנות חדשות.
  • ידע לשלב בין הכלים השונים ולהתאים את השימוש בהם לצרכים שלכם. 
  • כשאתם מעסיקים איש מקצוע, אתם יכולים להתפנות ולעסוק בדברים שאתם באמת מתמחים בהם. 

איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

 

אנחנו בגט בוסט, מתמחים בקידום ברשתות חברתיות, בפרט דרך קניית מעורבות ברשת. 

כלי זה יכול לשרת אתכם ב-4 נקודות עיקריות:

  • יעלה את האמינות של העמוד שלכם בפני גולשים אחרים.
  • מגדיל את החשיפה שלכם ברשת. 
  • קניית מעורבות עוזרת לעמודים טריים לקבל בוסט ראשוני לפני שהם מתחילים לצבור עוקבים בצורה טבעית.
  • משדרגת את המיתוג של העסק ועוזרת לו להיראות רלוונטי.

אם אתם רוצים לדעת עוד על השירותים שלנו והכלים בהם אנחנו משתמשים, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אנחנו בגט בוסט נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל המידע הרלוונטי על קידום ברשתות חברתיות בכלל ועל קניית מעורבות בפרט.

 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

 BOOM10 :מבצע לחגים - חגי תשרי בלבד: 10% הנחה על כל האתר| קוד קופון
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן