icon 0
איך לבנות פרסונל ברנד

איך לבנות פרסונל ברנד

פעם, היה מספיק לייצר קמפיין שיווק ומיתוג למוצרים ושירותים או חברות. היום צרכנים רוצים לדעת מי עומד מאחוריהם. לשם כך, צריך לייצר מיתוג לפנים שמאחורי המותג, זה נקרא בשפה שלנו, פרסונל ברנד. 

אנחנו בחברת גט בוסט מתמחים בבניית פרסונל ברנד. אנחנו עושים זאת ללקוחות במגוון רחב של תחומים, בעזרת שימוש בפלטפורמות דיגיטליות שונות. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מאיתנו את כל המידע הרלוונטי בנושא.

 

פרסונל ברנד – מה זה?

הרעיון של פרסונל ברנד הוא להציג את המוניטין והזהות המקצועית שלך בפני גורמים שונים. לקוחות, קולגות, מעסיקים, כלי תקשורת ועוד. 

הכלי הזה מאפשר לשלב בין דברים שונים: מי אתה, במה אתה מאמין, מה החזון והערכים שלך, איך אתה פועל ומה בעצם אתה מציע לאנשים אחרים.

 

פרסונל ברנד – איך זה יכול לעזור לך?

עוד לפני שצוללים לשאלה איך בונים פרסונל ברנד ובאילו כלים ופלטפורמות משתמשים, חשוב להבין איך הוא יכול לעזור ולמה חשוב לבצע אותו. 

מיתוג אישי יכול לעזור לך, בין אם בעל עסק, בעל מקצוע המחפש לקוחות או גורם מקצועי בסטטוס אחר, בצורות שונות:

ראשית, הוא עוזר להתבלט בשוק בו אתה עוסק. 

שנית, מגדיל את רמת האמון, המקצועיות והסמכותיות שלך בעיניי קהל הלקוחות.

שלישית, הוא מאפשר לך לפתוח דלתות לעולמות חדשים. לדוגמא, שיתופי פעולה מקצועיים ועסקיים, הרצאות ודברים אחרים. 

ארבע, היום אנשים מחפשים מומחים ולא רק נותני שירותים. דרך מיתוג אישי תוכל ליהנות מהמעמד והתואר הזה. 

מיתוג אישי, פרסונל ברנד יכול לשרת גורמים שונים, הנה מספר דוגמאות לכך:

בעלי עסקים- בעלי עסקים שרוצים להתבלט ולהבדיל את עצמם מאחרים.

יזמים – לדוגמא, יזם קטן המעוניין לייצר לעצמו נוכחות, יכול לעשות זאת בעזרת מיתוג אישי. 

אנשי מקצוע – גורם מקצועי בתחילת הדרך יכול לייצר לעצמו זהות ונוכחות דרך מיתוג אישי. 

שכירים – אפילו עובדים שכירים יכולים להשתמש בכלי של פרסונל ברנד אם הם מעוניינים לפתח לעצמם מוניטין מקצועי ולהתקדם. למשל, איש תקשורת שעובד בתחנת טלוויזיה יכול דרך מיתוג אישי, לייצר לעצמו שם של “מומחה” בתחומו וכך ייפתחו לו דלתות לעולמות חדשים.

לפני סיום חלק זה נדגיש, פרסונל ברנד במובנים רבים זה עניין של שליטה בסיפור, בנראטיב. כל אחד רוצה להיות זה שמספר את הסיפור על עצמו, אחרת מישהו אחר יספר אותו עליו. מיתוג אישי נועד לאפשר שליטה על הסיפור בכלל ועל התדמית שלך בפרט. עדיף לשלוט עליו מאשר לתת לאחרים להכתיב אותו.

 

פרסונל ברנד – איך בונים אותו?

בשביל לבנות פרסונל ברנד חשוב לדעת שהתהליך דורש: תהליך מחשבה, אפיון, עקביות ובעיקר, יעדים ומטרות, לאן אתה רוצה להגיע ומה אתה רוצה להשיג.

התהליך עצמו מתבצע במספר שלבים:

בשלב הראשון, אנחנו בוחנים מה הערכים שלך, איזה חזון אתה מציע, באילו תחומים תרצה להיות מזוהה, באילו דברים תרצה להיות מוגדר כמומחה ודמות מפתח. בשלב זה גם נאפיין את הייחודיות והיתרונות שלך על מגורמים אחרים שעוסקים בתחום. במה אתה שונה מהם וכיצד באים היתרונות שלך לידי ביטוי.

בשלב השני, נבחר את הפלטפורמות בהם נרצה לבנות לך נוכחות. מדובר תחילה על פלטפורמות דיגיטליות, רשתות חברתיות, אתרים ומקומות אחרים. לשם כך, נבחר מקומות רלוונטיים עבורך ונשתמש בתמונות, לוגו, צבעים ושפה שתתאים לך. אלו דברים שילוו אותך לאורך כל הדרך, באופן עקבי. 

בשלב השלישי, נייצר עבורך תוכן מקצועי. מאמרים, סרטונים, טיפים ועוד. אנחנו נקפיד לא רק שהתוכן יהיה מקצועי ואיכותי אלא להציג אותך. לכן, יש חשיבות לכלים כמו סרטונים או פודקאסטים בוידיאו או אודיו.

בשלב הרביעי, נשתמש בצד האישי שלך. נציג סיפורים אישיים, הצלחות, טעויות, דברים שיעזרו לבנות אמון ויחברו אותך לקהל. זה חשוב בשביל לייצר ברנד אותנטי.

לצד כל זה, לאורך כל שלבי התהליך, אנחנו נלמד את התפתחות התהליך. נתייחס לנתונים על חשיפה, תגובות, שיתופים ונדע להתאים את המסר שלך לקהל הרחב.

 

פרסונל ברנד – פלטפורמות שיכולות לעזור

היום, מרבית התהליך מתבצע דרך רשתות חברתיות פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, אינסטגרם, לינקדין). וכן דרך יוטיוב ואתרי אינטרנט המספקים במה לתוכן שיווקי או מציעים לגורמים חיצוניים לפרסם אצלם תכנים טקסטואליים או ויזואליים. 

מעבר לכך, חשוב לבנות אתר או בלוג אישי, בשביל שיהיה ניתן לרכז את כל המידע במקום אחד, כשהשליטה עליו נמצא בידיים שלך.

 

פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם כשבונים פרסונל ברנד

כשאנחנו בונים פרויקט מיתוג אישי ללקוח, אנו עובדים עם פרמטרים ברורים:

  • עקביות – לאורך כל הדרך אנחנו שומרים על אותו קו.
  • אמינות – אנחנו מקפידים תמיד להשתמש במידע ונתונים אמיתיים.
  • ערך – כל דבר שאנחנו מייצרים ומפרסמים, חייב להיות בעל ערך וחשיבות להצלחת המיתוג. 
  • ייחודיות – אנחנו לא מעתיקים ובטח לא גונבים, רעיונות או דברים אחרים. הכל מקורי. 

 

איך אפשר להיעזר בעולם הדיגיטלי?

העולם הדיגיטלי שינה באופן משמעותי את כל התחום של פרסונל ברנד. הוא שינה אותו הן בזכות הפלטפורמות בהן ניתן להשתמש ובזכות הכלים המאפשרים לייצר פרסונל ברנד, לחקור ולנתח אותו. 

ראשית, העולם הדיגיטלי מאפשר לבנות מיתוג אישי בלי שיש צורך להשתמש בתקשורת מסורתית (עיתונות, רדיו, טלוויזיה). לכן התהליך יותר פתוח, חופשי, זמין וזול. 

שנית, ישנם הרבה מאוד כלים אנליטיים בהם אנחנו משתמשים בשביל לנתח, לחקור ולשפר תהליכים ותוצאות.

שלישית, השיח מול הקהל הוא ישיר, ללא מסננים ומתווכים, ובזמן אמת.

ארבע, אפשרות לייצר סוגים שונים של תוכן, איכותי ועקבי.

מי שמשתמש בצורה חכמה בפלטפורמות ובכלים הדיגיטליים, יכול לייצר לעצמו פרסונל ברנד איכותי מאוד.

 

איך אנחנו יכולים לעזור לך?

אנחנו בחברת גט בוסט, מתמחים ביצירת פרסונל ברנד. יש לנו בחברה אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, אשר יעמדו לרשותך מתחילת התהליך במטרה למתג אותו כפי שאתה רוצה בתחום בו אתה עוסק, על מנת שתוכל להשיג לקוחות חדשים ולהיות דמות מוכרת בשוק.  

אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום, לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ולהתחיל לבנות את המיתוג שלך. 

 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

 20255 :מבצע חורף: 5% הנחה על כל האתר| קוד קופון
קוד: 20255
close-image
דילוג לתוכן