icon 0
כמה עולה פרסום באינסטגרם

כמה עולה פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בקרב צעירים ומבוגרים. רבים רואים בה תחליף לפייסבוק, מבחינת עניין, השפעה ורלוונטיות. לכן, אם אתם בעלי עסק או מקצוע, אין לכם אפשרות להתעלם מפרסום באינסטגרם. אתם חייבים להיות שם, אחרת אתם עלולים להימנע מחשיפה לנתח שוק משמעותי. 

בשביל שתוכלו לפרסם באינסטגרם בצורה חכמה, יצרנו עבורכם מחירון מותאם לפרסום ברשת והצוות שלנו בגט בוסט, ישמח גם לספק לכם שירותים שונים לקידום הפרסום שלכם, בעזרת קניית לייקים, תגובות ומעורבות. ראו גם את אחד השירותים הנמכרים ביותר שלנו: רובוט לאינסטגרם

כמה עולה פרסום באינסטגרם – כל מה שאתם צריכים לדעת 

 

לפני שנציג בפניכם מחירון שלם לפרסום באינסטגרם, נציג ונסביר בקצרה על האופציות שעומדות לרשותכם:

CPC – עלות לפי קליק. בכל פעם כשגולש מקליק על המודעה, אתם משלמים. התשלום נקבע בהתאם לתחום ורמת התחרותיות בו.

CPM – עלות לפי אלף חשיפות. בכל פעם כשמגיעים לאלף חשיפות לפרסום, אתם משלמים לאינסטגרם. התשלום נקבע בהתאם לרמת התחרות בתחום שלכם, איכות המודעה ופרמטרים נוספים. 

חסויות – באינטסגרם פועלים משפיעני רשת עם אלפי, עשרות ומאות אלפי עוקבים. אפשר להיעזר בהם בשביל להגביר את החשיפה למודעות שלכם או למוצרים ושירותים שאתם מבקשים לשווק. כך אתם יכולים להגיע לקהל גולשים משמעותי בצורה מהירה, פשוטה ובאופן חיובי. 

 

מחירון מלא של פרסום באינסטגרם

 

סוג פרסום  מחיר הערות 
עלות לפי קליק 1.5 שקל – 3 שקל בתחומים תחרותיים המחיר יהיה הרבה יותר גבוה. 
עלות לפי חשיפה  15- 80  שקל ל-1000 חשיפות העלות יכולה להשתנות בהתאם לסוג, איכות ואופי המודעה. 
ננו משפיענים 100-20 דולר לפוסט משפיענים עם 10 אלף עוקבים.
מיקרו משפיענים  5000-100 דולר לפוסט.  משפיענים עם 100 אלף עוקבים. 
מאקרו משפיענים  10,000-5,000 דולר לפוסט. משפיענים עם חצי מיליון עוקבים. 
סלבריטאים  10,000 דולר ויותר.  משפיענים וסלבריטאים עם יותר מחצי מיליון עוקבים. 

 

איך בוחרים כיצד לפרסם את העסק באינסטגרם?

ישנם גורמים שונים שמשפיעים על ההחלטה איך לפרסם את העסק באינסטגרם ומה יהיה גובה התקציב של הפרסום. 

על מנת לפרסם את העסק בצורה נכונה יש להתייחס לנתונים הבאים:

גודל העסק – אתם מכירים את גודל העסק שלכם ועליכם לדעת מה סוג ואופי הפרסום שאתם יכולים להתאים לו. 

מצד אחד, עסק גדול יכול להשקיע הרבה יותר בפרסום באינסטגרם. מצד שני, עסק קטן צריך לבחור בקפידה את מסלולי הפרסום שלו. הוא לא יכול ולא צריך לפרסם בכל מקום. פרסום ממוקד באינסטגרם יכול לשרת אותו. 

תקציב פרסום – בהתאם לגודל העסק ולמשאבים שלו, אתם צריכים להחליט מה גובה התקציב שתפנו לטובת פרסום בדיגיטל ובפרט באינסטגרם. 

מאחר ומדובר ברשת חברתית משמעותית עם חשיפה גדולה, מוטב שתפנו חלק משמעותי מתקציב הפרסום בדיגיטל לשם. אז עליכם להחליט כיצד לחלק אותו. אפשר שחלק ממנו יופנה לאחד ממסלולי הפרסום שציינו, אם יש לכם אפשרות אז אתם יכולים להשתמש בשירותיו של משפיען כזה או אחר. אופציה נוספת היא לפנות אלינו ואנחנו נדאג לייצר מעורבות גבוהה בפוסטים שלכם באמצעות לייקים, תגובות ושיתופים. 

תחום הפעילות – על פי תחום הפעילות שלכם תוכלו להחליט כמה כסף להשקיע בפרסום. הנה דוגמא לשני פרמטרים שיכולים להשפיע על כך:

1.איזה ערך כספי תקבלו מהפרסום. כלומר מה יהיה החזר ההשקעה שלכם. 

2.עד כמה התחום תחרותי. תחומים שיש בהם תחרות גבוהה, מחייבים הוצאה גבוהה יותר.

מועד הפרסום – בעיקרון, אתם צריכים לפרסם את העסק שלכם כל הזמן. אך במועדים מסוימים, עליכם להגביר את קצב הפרסום. למשל, בחגים או לקראת אירועים מסוימים. במקרים אלה תצטרכו גם להשקיע יותר כסף בפרסום באינסטגרם.

מיקום המודעה – ישנם מקומות שונים בהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם. לכל מיקום יש השפעה אחרת על האינטראקציה של הגולשים במודעה. האופציות הן פוסטים בפיד או סטוריז. עליכם לבחור את המיקום הנכון למודעה שלכם.

איכות התוכן – בשביל להשיג את התוצאה הרצויה מבחינתכם, אתם צריכים לייצר תוכן איכותי. זה יחייב אתכם להשקיע יותר ביצירת התוכן. לשם כך, עליכם לדעת מה אתם יכולים לעשות וכמה אתם מוכנים להשקיע בכך. 

 

מה יכול לעזור לכם לחסוך בעלויות פרסום באינסטגרם

על מנת שתשקיעו את הכסף בחוכמה ולא תבזבזו אותו על פרסום שלא יביא לתוצאות איכותיות, עליכם להשתמש בכלים מסוימים שיכולים לעזור בדיוק המודעות ולהביא לביצועים טובים יותר. 

– פילוח מדויק של קהל היעד – אחד הכלים הייחודים של שיווק דיגיטלי בכלל ובפרט באינטסגרם, הוא היכולת לפלח את הקהל בצורה מדויקת על פי מיקום, מין, גיל, תחומי עניין ועוד. אם מפלחים את הקהל בצורה נכונה, אז אפשר להגיע אל גולשים שיתעניינו במוצר או בשירות שלכם, לייצר עבורם פרסום מותאם ולהגדיל את כמויות הלידים המגיעות לעסק.

– הגדרות מטרות מותאמות – תגדירו מראש מה המטרות שלכם, לאן אתם רוצים להגיע, מה המספרים שאתם מעוניינים לראות ותתאימו את התקציב לכך. 

– בדיקות השוואה – בדיקות A/B, בהן בוחנים גרסאות שונות של מודעות בשביל לראות איזו מהן יותר מועילה ומשפיעה. 

– אופטימיזציה – תנתחו את המודעות ונתוני החשיפה שלהן. לאחר מכן, תבצעו אופטימיזציה של המודעות בשביל לשפר אותן ולהגדיל את רמת החשיפה אליהן. 

– מעורבות – ככל שתגדילו את המעורבות במודעות שלכם, כך תוכלו לחסוך בעלויות מאחר והן יקבלו יותר חשיפה. בדיוק בשביל זה, הצוות של גט בוסט עומד לרשותכם ומוכן לספק לכם את הכלים הרלוונטיים לכך.

– שילוב ברשתות חברתיות אחרות – אחת הדרכים היום להגביר את החשיפה למודעות פרסום ולחסוך בכך עלויות במידה מסוימת, היא על ידי שיתוף שלהן ברשתות חברתיות אחרות. ניתן לבצע שילובים של המודעות בפייסבוק, טיקטוק ומקומות אחרים. כך מגיעים אל קהלים נוספים ומגדילים את החשיפה אליהן. 

זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להגדיל את הפרסום שלכם! 

אנחנו בחברת גט בוסט מתמחים בהגדלת החשיפה של פרסומים ברשתות חברתיות בכלל ובפרט באינסטגרם, באמצעות קניית קישורים, לייקים, תגובות והגדלת המעורבות של כל מודעת פרסום. 

אם אתם רוצים לדעת עוד על השירותים שלנו וכמה זה יעלה לכם, זה הזמן ליצור איתנו קשר, נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים ולהציע לכם מסלול מותאם עבור העסק שלכם! 

 

שאלות – תשובות 

אילו הוצאות נוספות עלי לקחת בחשבון לפני פרסום באינסטגרם?

מלבד הוצאות הפרסום עצמן, עליכם לקחת בחשבון עלויות העסקת מנהל קמפיין, חברת פרסום או גורם מקצועי אחר שיתעסק בכל התהליך, יבצע את המחקר לפני וידאג שהפרסומות יעלו בזמן ובאופן ממוקד. 

כל מנהל קמפיין או חברת פרסום, גובים עלויות שונות, בהתאם לסוג העבודה והשירותים שהם מעניקים. 

 

כיצד אוכל לייצר פרסומים לאינסטגרם שיעניינו גולשים? 

קיימים אינספור רעיונות לפרסום באינטסגרם: 

אפשר להשתמש בצילומים אמיתיים של עבודות ואירועים או דברים אחרים שמתבצעים בבית העסק, צילומים מבוימים של עובדי המקום או שחקנים חיצוניים, אפשר לשתף קטעים קצרים בהם אתם או מישהו אחר מבית העסק מדבר ישירות אל הגולשים, לספק מידע אינפורמטיבי מצולם על מוצרים ושירותים שאתם מספקים ועוד.

 

איך משפיען יכול לפרסם את העסק שלכם?

משפיען רשת יכול לפרסם את העסק שלכם במגוון צורות. הנה כמה רעיונות:

  • הוא יכול לייצר פוסט, אותו הוא ישתף בקרב העוקבים שלו ואתם תוכלו לשתף בפיד שלכם.
  • הוא יכול לספר על המוצרים והשירותים שלכם במסגרת המלצות שהוא נותן לעוקבים שלו.
  • יכול להשתמש באופן אקטיבי במוצרים או בשירותים שלכם ולפרסם את זה.
  • אתם יכולים לביים פגישה איתו ולצלם אותה. 

כמובן שאפשר למצוא דרכים מקוריות ויצירתיות נוספות בעזרתן תוכלו להשתמש במשפעיני רשת בשביל לפרסם ולקדם את העסק שלכם.

לעוד מידע ראו: קידום באינסטגרם

 

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2025 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן