כמה עולה פרסום ביוטיוב
פרסום ביוטיוב הוא אחד הכלים הטובים ביותר העומדים היום לרשות בעלי עסקים ומקצוע, המעוניינים לפרסם את השירותים והמוצרים שלהם. בשביל לייצר פרסום אפקטיבי, חשוב לדעת כמה כסף צריך להשקיע בתהליך ובאילו כלים ואמצעים צריך להשתמש בשביל לפרסם ולהפוך את הפרסום למשתלם.
אנחנו בחברת “גט בוסט” מתמחים בפרסום ביוטיוב באפיקים שונים. אם אתם רוצים לפרסם את עצמכם, מוצרים ושירותים, אירועים או כל דבר אחר, הגעתם אל המקום הנכון! כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אלינו ואנחנו נדאג לכל השאר.
כמה עולה פרסום ביוטיוב
לפני שנסביר על עלויות הפרסום, נסביר בקצרה על המודלים לפרסום ביוטיוב:
מודל CPC – עלות על פי קליק. המודל מתבסס על תשלום על כל קליק שהמודעה מקבלת.
לדוגמא, אם בתוך המודעה יש לינקים אליהם תרצו שהגולש יגיע, אז ברגע שהוא לוחץ עליו, אתם משלמים ליוטיוב סכום מסוים.
מודל CPV (עלות לצפייה). לפי מודל זה, צריך לשלם ליוטיוב על כל צפייה במודעה, גם אם הגולש לא לחץ על המודעה. מודל זה מתאים יותר לפרסומות שאין בהן לינקים ואינן דורשות השתתפות אקטיבית של הגולש.
העלויות לפרסום ביוטיוב משתנות וניתן לחלק אותן באופן הבא:
סוג המודעה | עלות |
מודעות וידיאו שהגולש יכול לדלג עליהן | 10-30 אגורות. |
מודעות וידיאו שהגולש לא יכול לדלג עליהן | 30 אגורות – 3 שקל. |
מודעות באמפר (מודעות עד 6 שניות המוצגות לפני, בזמן ואחרי הסרטונים) | 1 -4 שקל. |
חסויות – שיתופי פעולה עם משפיעני רשת | סכומים משתנים |
כמה עולה פרסום ביוטיוב – נקודות שחשוב לדעת
ישנן 3 נקודות עיקריות שחשוב לדעת על עלויות הפרסום ביוטיוב:
נקודה ראשונה – בעיקרון, יוטיוב גובה כסף מהמפרסם רק אם הגולש צפה ב-30 שניות לפחות מזמן הפרסומת או אם הוא לחץ עליה. האינטרס שלכם הוא שהגולש יצפה בפרסום או יבצע אינטראקציה, לכן אנחנו נעזור לכם לייצר פרסומת שתמשוך את הגולש ויגרום לו לרצות בה עד הסוף או יבצע איתה אינטראקציה מסוימת.
נקודה שנייה – יוטיוב מאפשרת למפרסמים לשלוט בתקציב הפרסום שלהם באופן יומיומי. כלומר, אתם יכולים להחליט כמה כסף תרצו להוציא על כל יום פרסום. זה יכול לעזור לכם לנווט תוך יותר את התהליך. יש לנו את הכלים שמאפשרים למדוד יעילות (ROI) של פרסום על פי החזר ההשקעה. כלומר, כמה צפיות קיבלתם ואיזו אינטראקציה הגולשים יצרו עם הפרסומות שלכם.
נקודה שלישית – כשניגשים לקבוע תקציב לפרסום ביוטיוב, צריך לקחת בחשבון לא רק את עלות הצגת בפרסום באתר אלא גם את עלויות יצירת הפרסומת. לכן נקדיש לכך זמן ומחשבה, בשביל לייצר פרסומת אופטימאלית המותאמת בתקציב שעומד לרשותכם.
מה יכול להשפיע על מחיר הפרסום ביוטיוב ואיך מייעלים אותו?
ישנם 5 גורמים עיקריים שיכולים להשפיע על הפרסום ביוטיוב:
1.אורך הפרסום – ככל שהסרטון ארוך יותר, העלות גבוהה יותר.
2.משך זמן הפרסום – ככל שמפרסמים יותר זמן, כך העלות עולה, באופן טבעי.
3.תחומי עניין וביטויים- כמו בגוגל, גם הפרסום ביוטיוב מתפרסם על תחומי עניין וביטויים. אם מדובר על תחומים פופולאריים, המחיר יכול להיות גבוה יותר.
4.מועד הפרסום – ישנן שעות מסוימות ביום בהן הצפייה ביוטיוב עולה ולכן העלות יכולה להיות גבוהה יותר.
- קהל יעד – עלויות הפרסום יכולות להשתנות אם פועלים לקהל יעד מסוים.
איך אפשר לייעל את הפרסום ביוטיוב?
על מנת שלא תבזבזו את זמנכם וכספכם לחינם, חשוב שתדעו מה יכול לייעל את הפרסום שלכם ביוטיוב וכיצד תוכלו להפוך מודעה לעסק לאטרקטיבית ומושכת.
הנה מספר דברים שיכולים לעזור בתהליך:
- הפקת סרטונים איכותיים – אם המוצר טוב, אנשים ירצו לצפות בו.
- פילוח – הפרסום ביוטיוב מבוסס על פילוח דמוגרפי (גיל, מין, הכנסה) חשוב לבצע ניתוח מדויק, מי קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות.
- זמן צפייה – חשוב להקפיד על הצגת הפרסומת בשעות בהן קהל היעד שלכם צופה ביוטיוב.
- מסכים – מחקרים מלמדים שיש הבדל בין קהל צעיר שצופה ביוטיוב דרך מכשירי הסלולר לבין קהל מבוגר שצופה דרך טלוויזיה או מחשב. התאמות של הפרסום למסך, יכול לייעל את הפרסום.
- SEO – קידום נכון של הפרסום במקומות שונים, בעזרת מילות מפתח, כיתובים, תגיות, יכול להגביר את החשיפה לפרסום.
- להיות שם בזמן הנכון – הקפידו לפרסם בזמן הנכון. לדוגמא, אם רשת שיווק אז בתקופת החגים תגבירו את כמות הפרסומות ביוטיוב. אם אתם חנות צעצועים, אז לקראת פורים תקפידו לייצר פרסומות שמתאימות לחג.
כמה עולה פרסום ביוטיוב – כלים בעזרתם תוכלו להגביר את החשיפה לפרסום
זה לא מספיק רק לפרסם ביוטיוב. המטרה היא שהפרסום יזכה לחשיפה. לשם כך, אפשר להשתמש בכלים שונים שיכולים להגדיל את החשיפה וכך מגבירים גם את ההשפעה של הפרסום.
הכלי שאנחנו מציעים לכם בגט בוסט, הוא קניית עוקבים, לייקים ותגובות. הרעיון הוא פשוט. אתם מעלים פרסומת ליוטיוב? אנחנו נדאג להגדיל את כמות הלייקים שהיא תקבל, לייצר תגובות, כך אנחנו עושים “באז” לפרסומת, הופכים אותה ליותר מדוברת, יותר ויראלית. זו הדרך המהירה והטובה ביותר בשביל לקדם פרסומת ביוטיוב.
כלי אחר שחשוב מאוד להשתמש בו הוא רילסים. הכוונה היא לייצר כמין תקציר קצר לפרסומת שיעורר עניין, בעזרת התוכן המוצג בו, עריכה איכותית, מוזיקת רקע וכלים אחרים. את הרילס אפשר לשתף במקומות שונים, לדוגמא פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, מה שיביא להגברת החשיפה ביוטיוב.
אופציה אחרונה שנציג היא שימוש במשפיענים או ננו משפיענים. מדובר על אנשים שיש להם חשיפה של אלפי, עשרות ומאות אלפי גולשים והם יהיו מוכנים לשתף את שם העסק, מוצרים ושירותים שלכם ופרסומות שאתם עורכים. כך אתם נחשפים בפני הגולשים שלהם ומקבלים “אישור” שאתם עסק ששווה לעבוד איתו. כאן העלויות יכולות להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים לקמפיין.
זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לקדם אתכם
אם אתם רוצים לפרסם את עצמכם ביוטיוב ולייצר לעצמכם חשיפה משמעותית על ידי קידום ביטיוב איכותי וממיר, זה הזמן ליצור איתנו קשר.
אנחנו בחברת גט בוסט, ניתן לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא וכמובן נדאג לעזור לכם לקדם את הפרסומות שלכם באופן יעיל ומותאם לצרכים שלכם. אל תהססו, פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו ידאג להכין עבורכם תוכנית עבודה ברמה הגבוהה ביותר.
שאלות נפוצות
איך אוכל לדעת אם הקמפיין שלי יעיל ומשיג תוצאות?
יוטיוב, כמו גוגל ופייסבוק, מספקת למפרסמים כלים שונים לניתוח נתונים באופן מדויק ומתקדם. לדוגמא, כלים כמו יוטיוב אנליטיקס עוזר לקבל הרבה מאוד מידע אודות קמפיינים שמפרסמים מעלים ובאופן כללי יותר. אם משתמשים בתוכנות אלו, אפשר לדעת אם הקמפיין יעיל ואיך ניתן לשפר אותו.
האם ניתן לשנות פרסומות תוך כדי תנועה?
בהחלט. אפשר לעקוב אחרי הביצועים של כל פרסומת במהלך השבוע ולהחליט האם צריך לשנות דברים מסוימים בשביל שהיא תקבל יותר חשיפה ותשיג תוצאה טובה יותר. חשוב להקפיד ולעשות את זה באופן קבוע, בשביל לשפר את איכות הפרסום.
למה משתלם לי לקנות לייקים ותגובות לפרסומות?
אם כמות העוקבים, הלייקים והתגובות גדלה, אז הנראות של הפרסום עולה, מה שיצר חשיפה גדולה יותר וכך הוא מגיע אל יותר גולשים, זה הופך להיות ויראלי ועם הזמן החשיפה היא הרבה יותר משמעותית. זה מגיע להרבה יותר אנשים והם נחשפים באופן אמיתי לפרסום. אז העסק יכול לפנות אליהם בהצעות שונות ולהציג בפניהם מוצרים, שירותים ודברים נוספים שהוא מפיק.
הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.