איך להגדיל חשיפה באינסטגרם
רשתות חברתיות הן הכלי המשמעותי ביותר, דרכו אפשר לייצר היום חשיפה באינטרנט שתביא ללקוחות חדשים. מבין הרשתות החברתיות הקיימות, אין ספק שאינסטגרם היא אחת הרשתות החשובות ביותר לפרסום ושיווק. לכן יש חשיבות רבה בהגדלת החשיפה, הן לעמודים עסקיים והן לפוסטים המוצגים בו.
היום בשביל להגדיל חשיפה באינסטגרם לא חייבים בהכרח להיות אנשי מקצוע, למרות שאם רוצים ליהנות מחשיפה עקבית וממוקדת, כזו שתייצר עלייה לא רק בטראפיק אלא גם בכמות הפניות לבית העסק, מוטב שגורם מקצועי יהיה אחראי על הפעלת העמוד והוא יהיה זה שיבצע את כל הפעולות הרלוונטיות לצורך העלאת החשיפה שלו.
למה חשוב לעלות את החשיפה באינסטגרם
לפני שנציג נקודות רלוונטיות בהן ניתן להיעזר בשביל להגדיל חשיפה באינסטגרם, חשוב להבין למה שווה להשקיע זמן וכסף בהגדלת החשיפה באינסטגרם. יש לכך 3 סיבות עיקריות:
סיבה ראשונה, אינסטגרם היא רשת חברתית פופולארית מאוד בקרב צעירים ומבוגרים. השקעה בה היא חיונית לכל בית עסק. מי שבוחר לא להשקיע בה, מוותר במודע על האפשרות למשוך לבית העסק לקוחות חדשים. זה יכול להוות פגיעה משמעותית ביכולת של בית העסק לייצר הכנסות ורווחים.
סיבה שנייה, בית עסק שבוחר לא להשתמש באינטסגרם בכלל או לא להשקיע בהגדלת החשיפה ברשת זו, משאיר את המגרש פנוי למתחרים שלו. זה אומר שלקוחות שיכלו להגיע אליו יפנו אליהם ולקוחות שלו, עלולים לעזוב אותו. כל מי שמשאיר זירה פנויה, צריך לדעת שהמתחרים שלו ידעו לנצל זאת ולהשתמש בה לטובתם.
סיבה שלישית, דרך אינטסגרם אפשר לייצר הרבה מאוד פעילויות, הרבה לספק הרבה מאוד מידע לגולשים ודרך הרשת אפשר לייצר הזדהות ונאמנות של לקוחות לבית העסק. יתרה מזו, אפשר להציע מוצרים ושירותים למכירה עבור מי שאיננו יכול להגיע אל בית העסק באופן פיזי. הרשת איננה רק מקום לפרסום ושיווק, היא הרבה מעבר לכך.
5 כלים כיצד אפשר להגדיל חשיפה באינסטגרם
1 – חשוב להבין את הרשת עובדת. לכן מומלץ מאוד ללמוד עליה ועל האלגוריתם שלה. זו אחת הסיבות מדוע עדיף להיעזר בגורם מקצועי שמתמחה בכך ולא לעבוד לבד על יצירת חשיפה והגדלתה. בשביל להבין איך הרשת עובדת ובאילו אמצעים וכלים ניתן להשתמש בשביל להגדיל את החשיפה, צריך להשקיע זמן ולהתעניין בתחום. לא כל בעל עסק או עובד מטעמו, יכול לעשות זאת, לכן יש חשיבות שגורם מקצועי יהיה אחראי על כך.
2 – יש להשתמש בכלים שהרשת מספקת. החל מדברים סטנדרטיים כמו סטורי וכלה בדברים קצת יותר מורכבים, סיטקרים, ממים ודברים אחרים. מוטב לא להסתפק רק בדברים כמו העלאת סרטונים או תמונות אלא יש לנסות ולהשתמש בכל כלי אפשרי. כמובן שבכל דברים שעושים, יש להוסיף תיוגים רלוונטיים ומומלץ גם להפנות מרשתות חברתיות אחרות לעמוד באינסטגרם.
3 – רצוי לעשות פעילויות עם הקהל. אחד היתרונות של רשתות חברתיות ואינסטגרם בכלל, זו היכולת לשתף את קהל הגולשים בפעילויות שונות. למשל, אפשר לייצר הגרלות, מבצעים, להציע לקהל להציג תמונות וסרטונים שלהם, כל דבר שיכול למשוך אל העמוד גולשים חדשים ולהגדיל את החשיפה שלו.
4 – יש להקפיד ולעלות דברים בזמן אמת. לדוגמא, אם עורכים אירוע בבית העסק, רצוי לצלם לייב וידיאו ולהציג אותו באינסטגרם. אם עושים הרמת כוסית או אירוע אחר בחג, מומלץ לעלות תמונות וסרטונים מיד לאחר מכן. החשיבות של העלאת תמונות וסרטונים בזמן אמת היא משמעותית לרלוונטיות של הפרסום ולעניין שהקהל ימצא בהם.
5 – הנעה לפעולה. בכל פוסט שמעלים, חשוב להניע את הקהל לפעולה. אפילו אם רק חלק מהקהל יהיה מוכן לשתף פעולה, זה יכול לייצר עניין, יכול להפוך פוסטים לויראליים ולמשוך אליהם גולשים נוספים. הנעה לפעולה היא חשובה בכל דבר שעושים באינטרנט ובפרט ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם.
מעוניינים להגדיל את החשיפה באינסטגרם? אנחנו נעזור לכם!
אנחנו בחברת גט בוסט יודעים איך לעלות את החשיפה שלכם באינסטגרם על ידי קידום באינסטגרם. יש לנו את הידע והכלים הרלוונטיים לשם כך.
צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח להציג בפניכם סט מגוון של אפשרויות שיעזרו לכם להגדיל את החשיפה ולמשוך לבית העסק גולשים ולקוחות חדשים. הצוות שלנו כאן לרשותכם!
הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.