איך לפתוח ערוץ יוטיוב
יוטיוב הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר בעולם. על פי הערכות יש לאתר למעלה ממיליארד משתמשים ומדי יום נרשמות בו מיליארד שעות צפייה, דרך מחשבים, מכשירי סלולר ומכשירי טלוויזיה. הנתונים מסבירים מדוע חשוב לדעת איך לפתוח ערוץ יוטיוב וכיצד להשתמש בו בצורה נכונה. אנחנו בחברת גט בוסט נספק לכם מדריך קצר וחשוב איך עושים את זה נכון.
מה זה אומר “לפתוח ערוץ יוטיוב”?
גולשים שנכנסים ליוטיוב לצפות בסרטונים שונים, לא תמיד מודעים לעובדה שהסרטון בו הם צופים נמצא באתר בגלל שמישהו דאג לעלות אותו לשם. מי שהעלה את הסרטון לאתר, למעשה פתח לעצמו ערוץ בו הוא מציג סרטונים אותם הוא מעלה, בין אם מדובר בדברים שהוא ייצר בעצמו, סרטונים של אירועים בהם הוא נכח וצילם דרך מכשיר הסלולר שלו או קטעים אחרים.
פתיחת ערוץ יוטיוב מאפשרת לכל אחד להתבטא בעזרת סרטונים ולהשתמש בהם לצרכים שונים, בראש ובראשונה לצורך פרסום, שיווק וקידום של מוצרים, שירותים ודברים אחרים.
3 דגשים על פתיחת ערוץ יוטיוב
דגש ראשון – ערוץ יוטיוב אמור לרכז את כל הסרטונים במקום אחד. לכן, אם בעל עסק או בעל מקצוע, מעוניין לעלות סרטונים אינפורמטיביים, שיווקים, פרסומיים ליוטיוב, חשוב שהם יעשו את זה דרך הערוץ באופן מסודר ולא לפתוח מספר ערוצים או להשתמש בערוץ מקצועי וערוץ אישי אלא לרכז הכל תחת ערוץ אחד ששייך לבית העסק.
דגש שני – פתיחה של ערוץ יוטיוב היא דבר חשוב אך לא פחות חשוב היא לקדם אותו באינטרנט וברשתות חברתיות על מנת למשוך אליו גולשים ולייצר לו חשיפה משמעותית.
דגש שלישי – אם משתמשים בסרטונים שצולמו בידי אחרים או שייכים לגורמים אחרים, יש לבקש אישור לשימוש, על מנת שלא תהיה עילה לתביעה על פגיעה בזכויות יוצרים.
איך פותחים ערוץ יוטיוב – שלבי פעולה
שלב ראשון – יוצרים חשבון ביוטיוב. לשם כך צריך חשבון בגוגל. מאחר ומרבית האנשים יש היום חשבון כזה, אז זו לא בעיה.
בעת פתיחת החשבון, יש צורך לענות על השאלה, האם מדובר בחשבון עסקי או פרטי. התשובה עוזרת לדעת, האם יש להירשם עם המייל של העסק או המייל הפרטי. כאמור, אם החשבון אמור לשרת את העסק, רצוי מאוד שהרישום יתבצע באמצעות מייל עסקי שכל הגורמים הרלוונטיים שאמורים לעסוק בחשבון, יש להם גישה אליו.
שלב שני – התאמה של עמוד הערוץ. הרעיון הוא להתאים את המראה וההגדרות של העמוד על פי הצרכים הרלוונטיים. בשלב זה, יש צורך גם להגדיר את שם הערוץ ולהוסיף לו תיאור.
אם מדובר על ערוץ עסקי, אז חשוב כמובן שהוא ייקרא על שם העסק והתיאור יציג את השירותים שבית העסק מעניק. כך הגולשים יכולים לקבל מידע משמעותי אודות בית העסק, מעבר לסרטונים.
שלב שלישי – יש לעצב את העמוד מבחינה ויזואלית. לשם כך צריך להוסיף לוגו, תמונת באנר ואלמנטים אחרים שיכולים לייצר לעמוד חזות יפה ונעימה לעין. זה חשוב בשביל למשוך גולשים ולעורר עניין גדול יותר ברשת.
שלב רביעי – זה השלב בו מתחילים לעלות סרטונים. תהליך העלאה של כל סרטון לוקח כמה רגעים. בשביל שהתהליך יתבצע במהירות ובנוחות, רצוי מאוד לרכז את כולם בספרייה אחת במחשב ולהקפיד להעביר כל סרטון שאתם מעלים לספרייה אחרת.
שלב חמישי – אופטימיזציה של הסרטונים. המטרה היא לקדם את הערוץ ביוטיוב ובאינטרנט בכלל. לכן צריך לעשות אופטימיזציה שמאפשרת לקדם את הסרטונים בצורה טובה ביותר. לשם כך יש לכתוב תיאור לכל סרטון, להוסיף תגיות, אשטגים, מילות מפתח ודברים נוספים שיכולים לעזור.
שלב שש – פריסה של הסרטונים בצורה נעימה לעין בערוץ, כך יהיה לגולשים נוח למצוא ולהגיע לכל סרטון. ניתן לבצע התאמות אישית ולהשתמש בכלים שונים שיהפכו את החיפוש לקל יותר.
בשביל לאפשר לגולשים להיחשף לסרטונים חדשים מיד כשהם עולים ולייצר להם חשיפה גדולה יותר, אפשר להציע התראות עבור מנויים לערוץ או להבדיל, טריילרים בפני מי שאין מי שאיננו מנוי.
שלב שבע – יצירת פלייליסטים של סרטונים. הדבר מקובל מאוד בעולם המוזיקה או הסטנדאפ, אך גם בתחומים אחרים לייצר רשימות בהן הסרטונים רצים, אחד אחרי השני. כך הגולשים לא צריכים לחפש אותם, אלא כל הסרטונים מוצגים בזה אחר זה.
רצוי לייצר פלייליסטים על פי נושאים, אירועים, תאריכים וכל דבר אחר שיוצר קשר בין הסרטונים השונים.
מעוניינים לפתוח ערוץ ביוטיוב? הגעתם אל המקום הנכון!
ערוץ יוטיוב הוא כלי חשוב מאוד בקידום ושיווק של בית עסק, מוצרים ושירותים או כל דבר אחר שרוצים להציג בפני גולשים באינטרנט. זו אחת הדרכים הטובות ביותר להיחשף בפני גולשים ולעורר אצלם עניין.
סרטונים, בדומה לתמונות, מושכים את העין, יוצרים תשומת לב וקל יותר להשתמש בהם לצורך שיווק ומכירה. לכן חשוב לפתוח ערוץ יוטיוב ולהשקיע בו על מנת למשוך אליו גולשים ולייצר בו פעילות משמעותית.
אנחנו ב”גט בוסט” נעזור לכם לפתוח ערוץ ולקדם אותו ברשת. השירותים שלנו ובעיקר קידום ביוטיוב מוצעים לרכישה באתר בצורה נוחה ופשוטה 🙂
הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.