icon 0
איך להפוך חשבון פרטי לעסקי

הסבר מפורט: מה ההבדל בין חשבון אינסטגרם פרטי לעסקי

חשבון אינסטגרם פרטי זה יותר ספציפי עבור משפיענים, אישי ציבור או סוגים אחרים של יצרני תוכן, בעוד שחשבון עסקי מתאים יותר למותגים וחברות שמוכרים מוצר או שירות. מכיוון שההבדלים בין השניים כה ברורים, משתמשי אינסטגרם יכולים להבין באופן אוטומטי מתי פרופיל מיועד לעסק וליצור תחושת אמון גדולה יותר. יתרון עצום נוסף של שימוש בחשבון עסקי באינסטגרם ולא רק בחשבון אישי הוא שאתה יכול לגרום לפרופיל שלך לבלוט.

ניהול חשבון עסקי באינסטגרם מספק יתרונות רבים

כולל תובנות חשובות לגבי קהל, תוכן ומעורבות, כמו גם כפתורים נוספים שמרחיבים את הפרופיל שלך. עכשיו כשאתה יודע כמה שימושי יכול להיות פרופיל אינסטגרם נכון, בואו נסתכל על איך לעבור לפרופיל עסקי. מעבר לפרופיל עסקי נותן לך אפשרויות נוספות באינסטגרם, כך שתוכל לבצע מכירות ולשמור על נאמנות למותג כמו שלא היה מעולם. אתה יכול בקלות להמיר את חשבון האינסטגרם שלך מעסקי לאישי.

אם המרת את פרופיל האינסטגרם האישי שלך לחשבון עסקי

תוכל לשחזר אותו בכל עת. אם תחליטו שחשבון עסקי או אינסטגרם לא בשבילכם, אפשר (וקל מאוד) לשחזר ישירות את החשבון האישי שלכם. אתה יכול גם לעבור בין חשבונות Business ו-Contributor כדי למצוא את החשבון המתאים ביותר למותג שלך. אתה יכול להגדיר פרופיל יוצר כך שיכלול כפתור איש קשר וסוג יוצר, או שאתה יכול להסיר מידע זה כדי שהפרופיל שלך ייראה כמו חשבון אישי.

 


רובוט לאינסטגרם

רוצים לקבל קידום אוטומטי לאינסטגרם עם העלאת עוקבים אמיתיים 24 שעות ביממה?


הצטרפו כעת לשירות הרובוט המוביל והחדשני בישראל שיעזור לכם להשיג מקסימום תוצאות בקידום החשבון שלכם!

להצטרפות ומידע נוסף לחצו כאן


לחלופין

אתה יכול להגדיר את פרופיל האינסטגרם האישי שלך כחשבון פרטי, מה שאומר שרק העוקבים שלך יכולים לראות את התוכן שלך. אינסטגרם אינה מספקת פונקציית פרופיל פרטי לעסקים, לכן עליך לשנות את סוג החשבון לאישי כדי להפוך אותו לחשבון פרטי. כדי לשנות את חשבון האינסטגרם הפרטי האישי שלך לחשבון ציבורי, אינסטגרם ממליצה להשתמש באתר או באפליקציה של אינסטגרם. בחלון הקופץ של מצב אינסטגרם, הגדר את הגדרות הפוסטים שלך באינסטגרם, ולאחר מכן לחץ על המשך כדי להזין את שם המשתמש והסיסמה שלך ולאחר מכן לחץ על התחברות.

איך הופכים אינסטגרם לעסקי

כדי לברר אם יש לך חשבון אינסטגרם עסקי, היכנס לחשבון שלך, הקש על שלוש השורות בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל שלך ולאחר מכן הקש על הגדרות בחלק העליון. כדי להפוך את החשבון העסקי שלך לפרטי כך שרק מנויים מאושרים יוכלו לראות אותו, עבור לפרופיל שלך, הקש על הסמל למטה והקש על הגדרות. אתה יכול להפוך את החשבון העסקי שלך לפרטי כך שרק מנויים מאושרים יוכלו לראות אותו. כדי לעשות זאת, עבור לפרופיל שלך, הקש על הסמל למטה והקש על “הגדרות”. אם אתה בצד השני כמשתמש המעוניין להציג את החשבון האישי של מישהו, Business Insider מציין שהאפשרות הקלה ביותר היא להשתמש בכפתור הירשם בפרופיל שלך כדי לבקש גישה.

זה מועיל אם העסק שלך פועל בשתי הפלטפורמות

מכיוון שפייסבוק תציג את עדכון האינסטגרם שלך בדף הפייסבוק שלך. לאינסטגרם יש את אותם כלים חזקים ומשפיעים כמו לפייסבוק, ועם דפי אינסטגרם עסקיים, תוכלו להתחיל, להפעיל ולעקוב אחר קידום מכירות כפוסטים ממומנים בפידים של אנשים. סיכות קידום מכירות, קידום פוסטים בפייסבוק ומודעות אינסטגרם הן כמה מהדרכים היעילות ביותר ולפעמים ייחודיות לגרום לאנשים חדשים לראות עסק.

ושינויים מתמידים באלגוריתמי הפיד פירושם שפוסטים אישיים ומשפחתיים מטפסים לפסגה

בעוד שפוסטים עסקיים מסתתרים. תיוג מוצרים והפיכת תמונות לפוסטים של קניות היא דרך מצוינת לפתוח מקור הכנסה חדש למותג שלך, אבל קודם כל עליך לעבור או להגדיר את הפרופיל שלך כחשבון עסקי.

משתמשי אינסטגרם עם חשבונות עסקיים יכולים להפעיל את לשונית החנות בפרופיל שלהם ולהשתמש באינסטגרם כחלון ראווה נייד

אינסטגרם יכולה גם לבנות עבורך קהל, או שאתה יכול לבחור בדיוק למי אתה רוצה להגיע. כאשר אתה מרחיב את הפוסט שלך עם מודעות אינסטגרם, אתה יכול לבחור את קהל היעד שלך ולהגדיר תקציב.

אבל ברגע שתגיע ליעד של 10,000 בפרופיל האינסטגרם שלך ותתחיל להרוויח את הכוכב העסקי הזה

אתה פותח את תכונת האינסטגרם הטובה ביותר שמאפשרת לך להוסיף קישורים לסיפורים שלך. עם זאת, חשבונות עם יותר מ-10,000 עוקבים יכולים לגשת לקישורי סטוריז באינסטגרם, אבל רק אם החשבון הזה הוא פרופיל עסקי באינסטגרם.

אתה יכול לפרסם תוכן ולצפות בפרופילים אחרים באינסטגרם באמצעות חשבון בסיסי

אם אתה משתמש באינסטגרם בעיקר כדי למצוא השראה ולהתחבר לחברים ובני משפחה, אתה רק צריך פרופיל אישי. כאשר יצרת פרופיל אינסטגרם כדי להציג את החברה שלך או לשוחח עם אנשי מקצוע אחרים בתחומך, ייתכן שבמקור בחרת חשבון אישי שתוכל להפוך לפרטי או ציבורי.

אם אתה משתמש באינסטגרם

כדי לקדם את העסק שלך, עליך להפוך את החשבון שלך לציבורי. אתה יכול בקלות לשתף את התמונות, הסיפורים שלך ועוד עם העוקבים שלך בחשבונות פרטיים או ציבוריים. אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עם למעלה ממיליארד חשבונות פעילים מדי יום.

אם כבר יש לך חשבון אינסטגרם ואתה רוצה לשנות אותו לפרופיל עסקי, זה קל ובחינם. אם אתה כבר לא צריך את התכונות של חשבון האינסטגרם העסקי שלך ואתה רוצה לחזור לחשבון האינסטגרם האישי שלך, למרבה המזל אתה יכול לעשות זאת בכל עת.

אם אתה עוקב אחר כל מה שקשור לאינסטגרם

אתה יודע שפרופיל עסקי הוא כבר לא האפשרות היחידה שלך מלבד חשבון אישי. פרופילים עסקיים באינסטגרם מציעים יותר כלים אנליטיים מחשבונות אישיים. כשאתה עובר לפרופיל העסקי, אתה מקבל סט ייעודי של כלי ניתוח אינסטגרם.

לדוגמה, אתה צריך חשבון עסקי אם אתה רוצה לגשת לדברים כמו אינסטגרם תובנות (למידע שיווקי), מודעות אינסטגרם ועוד. אם אתם מתכננים לשתף פעולה עם חברות כמשפיענים, אנו ממליצים לכם ליצור חשבון יוצר באינסטגרם.

היו כנים לגבי סדר העדיפויות, היעדים והאנרגיה הזמינה שלכם לפני שתחליטו אם ליצור חשבונות אינסטגרם אישיים ועסקיים נפרדים. הזמן שלך יקר, אז אל תזלזל בו כסיבה משכנעת לייעל את הנוכחות שלך על ידי שמירה על חשבון אינסטגרם.

חסרון נוסף של חזרה לפרופיל האינסטגרם האישי שלך

הוא שתאבד את כל הנתונים הסטטיסטיים מחשבון האינסטגרם העסקי שלך. אנשים מסוימים עשויים להסס לעבור מפרופיל אישי לחשבון אינסטגרם עסקי. חשבון אישי מוגבל לרווח צר של 150 תווים בלבד כדי לזהות אותך, אבל כשזה מגיע לחשבון עסקי זה אולי לא נראה כמו הרבה, אבל כשאתה כבר לחוץ מנסה להבין איך לכלול את כל המידע הדרוש שלך בביוגרפיה שלך באינסטגרם, התכונות הנוספות של הוספת לחצן שיחה, הודעת טקסט, אימייל או כיוון בהחלט עוזרת.

כעת, כשהחשבון העסקי שלך מוכן, הלקוחות שלך יכולים ליצור איתך קשר ישירות דרך הפרופיל שלך. לקוחות נוכחיים ופוטנציאליים יכולים לבקר בפרופיל שלך ולהשתמש בכפתור זה כדי ליצור איתך קשר.

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו מבצעים וחדשות חמות

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

לרגל פתיחת 2024 קופון 5% על כל האתר| קוד קופון: 20245
קוד: בוסט10
close-image
דילוג לתוכן