כמה עולה לפרסם בטיקטוק
טיקטוק, היא רשת החברתית המתפתחת ביותר בשנים האחרונות. נכון לאמצע שנת 2025, יש בטיקטוק למעלה מממילארד משתמשים והכמות רק גדלה כל הזמן, בין אם זה בישראל ובין אם זה במקומות אחרים בעולם.
לכן, זה לא מפתיע שבעלי עסקים ומקצוע מעוניינים לפרסם ברשת. כך הם יכולים להגיע לחשיפה גדולה ומשמעותית, הן בקרב בני נוער החברים ברשת והן בקרב מבוגרים. אם גם אתם רוצים לפרסם ברשת, עליכם לדעת כמה עולה לפרסם בטיקטוק וכיצד להשתמש נכון בתקציב הפרסום שלכם
אנחנו בחברת “גט בוסט” נדאג לעזור לכם לפרסם בטיקטוק בצורה חכמה ויעילה, באופן שתאפשר למצות את פוטנציאל החשיפה שלכם ולהשתמש בצורה חכמה בתקציב שברשותכם.
פרסום בטיקטוק – כמה זה יעלה לכם?
הפרסום בטיקטוק מתבצע בצורות שונות ולכל צורת פרסום יש תמחור שונה:
סגנון פרסום | משמעות | תמחור |
CPC/CPM | תשלום לפי כמות קליקים על המודעה | 20-50 שקל ליום |
CPM | תשלום לפי הופעות | 5-15 שקל ל-1000 חשיפות. |
CPC | תשלום על פי קליקים | 0.5-2 שקל לקליק. |
משפיענים | גיוס משפעינים לפרסום | תלוי בתמחור של המשפיען. נע בין מאות לאלפי שקלים לפוסט. |
TopView/Hashtag Challenge | פרסום פרמיום שכולל מספר אלמנטים ביחד | אלפי עד עשרות אלפי שקלים לקמפיין |
חשוב לציין, שטיקטוק קבעה מגבלה משמעותית למפרסמים שעליכם לקחת בחשבון:
- מינימום פרסום ב-50 שקל ליום.
ההמלצה היא לא להסתפק בכך כמובן ולייצר קמפיינים של פרסום בסכום מינימאלי של 2000 שקל לחודש. כך ניתן לחלק את ההוצאה החודשית פר יום, באופן שיענה על הדרישות של הרשת, יתאים לצרכים השיווקים שלכם ויספק לכם את החשיפה הרלוונטית.
בהתאם למגבלה זו, לתמחור הקמפיין לפי מה שהרשת דורשת ועל פי היכולות הכלכליים והצרכים השיווקים שלכם, עליכם לקבוע את תקציב הפרסום בטיקטוק.
פרסום בטיקטוק – הפרמטרים שמשפיעים על התמחור
תמחור קמפיין פרסום בטיקטוק נקבע על פי פרמטרים שונים. חשוב שתכירו אותם, הן בשביל שתוכלו להשיג את התוצאות הטובות ביותר והן בשביל שתוכלו לחסוך הוצאות מיותרות ולהשקיע בתבונה את הכסף שלכם.
הפרמטרים הם:
- סוג הקמפיין כפי שהצגנו בטבלה.
- קהל היעד, גיל, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין ועוד.
- תחרות בתחום. ככל שהתחרות גבוהה יותר כך עלות הפרסום גבוהה יותר.
- סוג המודעה והאיכות שלה.
- מועד פרסום המודעה (בחגים או מועדים מיוחדים, המחיר עולה).
- אופטימיזציה של המודעה.
- מודעות עם פעילות מקבלות עדיפות ברשת.
על פי פרמטרים אלו, כל אחד צריך לבחון איזו מודעה לפרסם, מתי, כיצד ולמי לפנות. ככל שתמקדו את המודעה שלכם בצורה נכונה יותר, הן לגבי קהל יעד ספציפי והן מבחינת ביטויים ואלמנטים אחרים, כך המודעה תניב יותר תגובות, תייצר יותר פעילות ותחזיר את ההשקעה בה.
פרסום בטיקטוק – איפה ניתן לעשות זאת
בדומה לרשתות חברתיות אחרות, גם בטיקטוק ניתן לשלב את המודעות השונות במגוון צורות:
מודעות בתוך פיד – מודעות שנראות כמו תוכן רגיל, משולבות בתוך תוכן אורגני, בצורה טבעית לחלוטין.
מודעות המופיעות עם הכניסה לאפליקציה – יקרות אך מקבלות חשיפה אופטימאלית.
מודעות מסך מלא – הן נפתחות על מסך מלא כשהאפליקציה נפתחת. נחשבת למודעות יקרות מאוד.
Branded Hashtag Challenge – מודעות שיוצרות אתגר ומעודדות יצירת תוכן של משתמשים אחרים, בזכות שימוש בהאשטאג ממותג.
שיתופי פעולה עם משפיענים – שילוב התוכן בפיד של משפיענים או בהמלצתם.
Branded Effects – שימוש בפילטרים ואפקטים אינטראקטיביים.
קידום ממומן – קידום סרטונים קיימים מהחשבון. באופן ממומן. ראו: קידום בטיקטוק
פרסום בטיקטוק – האם ולמה משתלם לכם להשקיע בכך
אחרי שסקרנו כמה עולה לפרסם בטיקטוק ומה הן דרכי הפרסום, עולות השאלות האם ולמה משתלם לכם להשקיע בפרסום בטיקטוק. הרי ישנן רשתות חברתיות נוספות, גדולות, בהן אפשר להשקיע, יש אפשרות לפרסם בגוגל ובאינטרנט בכלל וכמובן בפרסום לא דיגיטלי. אז האם בכלל משתלם לכם להשקיע בטיקטוק ולמה.
התשובה היא כן באופן חד משמעי. משתלם לכם מאוד להשקיע בטיקטוק, בין אם אתם בעלי מקצוע, בעלי עסק, גדול או קטן, ספקים, נותני שירותים או כל גורם אחר המבקשים לשווק מוצרים, שירותים ודברים אחרים.
הפרסום בטיקטוק משתלם מ-4 סיבות עיקריות:
ראשית, כפי שציינו בתחילת המאמר מדובר ברשת חברתית מתפתחת וצומחת בקצב משמעותי. בשנת 2025 היא צמחה בקצב של קרוב ל-5% והיא צפויה להמשיך ולצמוח גם בשנת 2026 (יש לקחת בחשבון שכבר עכשיו היא נהנית מכמות משתמשים גדולה מאוד ומתמודדת בכבוד עם רשתות חברתיות אחרות).
זה אומר שהחשיפה ברשת היא גדולה וכל איש עסקים או בעל מקצוע, יכול ליהנות מכך.
שנית, קהל היעד של הרשת הוא מגוון. אומנם רובו נמצא בגילאים 18-34 (למעלה מ-60%), אך אפשר למצוא גם משתמשים מבוגרים יותר. זה בדיוק הקהל אליו רוצים לפנות בעלי עסקים ובעלי מקצוע.
שלישית, הפעילות ברשת היא מגוונת. המשתמשים גם פעילים פאסיבית וגם אקטיבית. פעילות זו כוללת גם היבטים שונים בפרסום ומאפשרת לייצר חשיפה גדולה יותר למודעות. בין היתר, באמצעות תגובות, שיתופים ודרכים אחרות.
ארבע, טיקטוק מציעה ללקוחות שלה דרכים שונות לפרסם ברשת וכלים אפקטיביים לייצר מודעות פרסום איכותיות וממוקדות לקהל היעד אליו רוצים לפנות. זה מנגנון פרסומי חכם ויעיל.
חמש, אם אתם לא תפרסמו את עצמכם בטיקטוק, מישהו אחר יעשה זאת במקומכם ויזכה בחשיפה. זה עלול לפגוע בתחרות שלכם מולו. מוטב להיות שם ולפרסם מאשר להימנע מכך.
איך אנחנו יכולים לעזור לכם?
אנחנו בחברת “גט בוסט” מציעים לכם דרכים שונות ליהנות מפרסום יעיל ואפקטיבי בטיקטוק. בין היתר, אנחנו מציעים לכם אפשרות ליהנות מחשיפה מוגברת במודעות הפרסום ובאמצעים אחרים בהם אתם נעזרים לפרסום בטיקטוק.
אנחנו עושים זאת באמצעות קניית מעורבות שמגדילה באופן משמעותי את החשיפה למודעות שלכם. בצורה כזו אתם מרוויחים 3 דברים:
- נראות גבוהה יותר של המודעות.
- בולטות משמעותית יותר בפיד.
- מעורבות גבוהה יותר של משתמשים.
כך אתם יוצרים מודעות עם אפקט פרסומי גבוה והשפעה הרבה יותר משמעותית על המשתמשים. זו הדרך שלכם לבלוט ברשת ולהתמודד בצורה יעילה מול המתחרים שלכם. כך אתם מגדילים את החשיפה למודעות שלכם ויכולים למשוך אליכם לקוחות חדשים.
בעזרת התהליך שאנחנו מניעים, אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף. אנחנו יודעים כיצד לפעול באופן יעיל ומדויק בשביל לייצר עבורכם את התוצאה הרצויה.
מה עליכם לעשות?
כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לפנות אלינו והצוות שלנו ישמח לעבוד איתכם על מודעות הפרסום שלכם ולעזור לכם להגדיל את החשיפה שלהם. אנחנו נדאג לייצר עבורכם את הכלים הרלוונטיים בשביל שתוכלו למשוך אליכם גולשים ולקוחות חדשים.
ראו את המוצרים שיש לנו כמו: קניית עוקבים בטיקטוק, קניית צפיות בטיקטוק וכו’
הירשם לרשימת התפוצה שלנו וקבל דברים מעניינים ועדכונים לתיבת הדואר הנכנס שלך.